Bu gün çokkkkk mutluyum. Sonunda Emre'ye ondan hoşlandığımı söyledim. Bugün bana nasıl davranacağını bilmiyorum ama inşallah kötü bir gün olmaz.
Bugün özellikle geç gidicem okula. Normal saatimde kalktım. Annem ve babamla kahvaltı yaptım. Kahvaltısı bitince babam:
-Hsdi prensesim kahvaltın bittiyse çıkalım artık.
-Babacım sen çık bugün ben biraz geç çıkicam.
-Tamam görüşürüz.
-Görüşürüz.
Babamdan tam yarım saat sonra evden çıktım. Okula geldiğimde daha ders zili çalmamıştı veeeeeee Emre beni kapının önünde bekliyodu. Onu kapının önünde görünce çok heyecanlandım. Yavaş yavaş ona doğru yürüdüm ve karşısına geçtim.
-Ezgi sana bir şey sorcam.
-Sor
-Benimle çıkar mısın????
-E..e..e..e.. evet..
-Çok mutlu oldum. Hadi sınıfa çıkalım.
Derste o anı düşünmeden yapamıyordum. Hayla şoktayım. Resmen şu anda sevdiğim çocukla çıkıyorum. Allahım dualarımı kabul ettin seni çokkkk seviyorum.
Sonunda bütün dersler bitmişti. Beraber eve doğru yürüyorduk. Eve doğru yürürken elimi tuttu. Elimi tuyunca bir an kalbim gereğinden daha fazla hızlı atıyordu. Eve yaklaştığımızda birisi görür diye elini bıraktım. Eve geldiğimizde:
-Biraz arka bahçede oturalım mı??
-Olur.
Offf Allahım rüyada gibiyim yaaa. Hızla arka bahçeye gidip bir ağacın altına oturduk. Otururken birden kolunu açtı ben de onun kolunun altına yattım. Bir süre boş boş oturduk. Daha sonra bir telefon sesi... Annem arıyordu.
-Aloo kızım nerde kaldın çok merak ettim.
-Özür dilerim anne arka bahçede arkadaşımla oturuyorum birazdan gelirim.
-Tamam geç kalma.
-Tamam
Emre'nin kolunun altından çıkıp:
-Artık kalkalım mı? Annem çok merak etmiş.
-Tamam ama bir şartla.
-Neymiş o şart??
- Bir öpücük.
Bunu dedikten sonra direk yanağından öptüm. Tabi o da beni öptü. Biraz birbirimize baktıktan sonra kalktık.
Eve geldiğimde üstümü çıkarıp ders çalıştım. Babam eve geldiğinde annem yemek için aşağıya indim. Yemeğim bittikten sonra annemlere Emre'yi anlatmaya karar verdim.
Herkesin yemeği bitmişti. Son bir nefes.. Hadi bakalım
-Anne baba size bir şey anlatmam lazım.
-Anlat prensesim dinliyoruz.
-Okulda bir çocukla tanıştım. Çok iyi bir çocuk 6. Evde oturuyo. Ondan hoşlanmaya başlamıştım ve bugün çıkma teklifi etti. Ben de kabul ettim. Lütfen kızmayın.
-Neden kızalım prensesim. Bu senin duyguların. Ama eğer bu konuyla ilgili bir şey olur ve üzülürsen biz karışmayız haberin olsun.
-Tamam. Sizi çokkkkkk seviyorum.