Bugün pazar. Bugün annemlerin sesiyle kalktım. Kendime gelip aşağıya indim.
-Anne noldu ya sabah sabah?
-Hani eski evimizde yan komşumuz vardı ya Arda adında oğlu vardı bugün bize gelicekler.
-Tamam
Arda benim çocukluk aşkım. Çok yakışıklıdır kendisi. Eyvah!!!!! bugün Emre bize gelicekti. Ufff Arda'ylada çok yakınız. Bu yakınlığımızı görünce başka şeyler düşüncek kesin. Neyse ben güzel bir şekilde anlatırsam anlar.
-Kızım gel Arda geldi.
-Tamam anne geliyorum.
-Kızım hadi Arda'yla odana çıkın. Bizde Ayşe teyzenle muhabbet edelim.
-Tamam anne. Hadi Arda yukarı çıkalım.
-Tamam.
-Birazdan bir arkadaşım gelicek sorun olmaz sanırım.
-Hayır olmaz.
O an kapı çaldı.
-Geldi ben bi kapıya bakıp geliyim.
-Tamam
Aşağıya inerken kalbim çok hızlı çarpıyordu. Inşallah bir sorun çıkmadan bugün biter.
-Hoşgeldin Emre
-Hoşbulduk.
-Hadi gel odama çıkalım.
-Tamam
Hiç odaya çıkmak istemiyorum. Ayaklarım sanki geri geri gidiyo. Offfff Allahım sen bana yardım et.
-Bu kim Ezgi.
-Iııııııııı bu Arda benim çocukluk arkadaşım. Arda bu da Emre benim sevgilim.
Sevgilim diyince Arda'nın biraz yüzü düşmüştü. Bir süre sakin sakin sohbet ettik. Yarım saat sonra Arda:
-Ezgi biz özel bir şey konuşabilirmiyiz sadece ikimiz??
-Ne sadece ikimizi Ezgi.
-Ne bağrıyosun Emre ben kabul ettim mi??
-Pek reddedicekmiş gibi de gözükmüyosun.
-Tamam Emre ya ben gidiyorum siz konuşursunuz.
Aşağıya doğru giderken arkamdan Emre'nin geldiğini gördüm. Hemen yüzümü çevirip bir koltuğa oturdum. Koltuğa oturduğumda Emre'nin çıktığını gördüm. Emre çıktığında hemen odama çıktım.
-Sen ne yaptığını sanıyordun. Bilerek yaptığını biliyorum.
-Hayır yaa ne bilerek yapması.
-Kes sesini hemen çık odamdan.
-Kızım noluyo. Niye bağrıyosun???
-Anne bu çocuk bir şeyler yaparak benle Emre'yi ayırmaya çalışıyo. Odamda istemiyorum onu.
-Tamam kzım sakin ol. Sen biraz dinlen. Arda sen de gel biraz bizimle otur.
Offf Emre'yle aramız bozuldu. Yarın da okul var. Yarın eğer özür dilerse konuşurum,dilemezse konuşmam. Offf sinirlerim bozuldu. Akşam babam gelmeden yatıyım babama bir daha anlatamicam.