Part 1

112 12 5
                                    

"Μαρία ξυπνά θα αργισεις πρωτη μέρα στο σχολείο..." φωνάζει η μάνα μου καθώς με σκουνταει για να ξυπνησω. Ποσο πολύ με εκνευρίζει!

"Καλά ρε μαμά, μην με σκουντας!" Της φωνάζω για να φύγει..."Πάνε μέσα και σε λίγο θα είμαι έτοιμη"

"Καλά κορίτσι μου" μου δίνει ενα φιλί στο μέτωπο και κλείνει την πόρτα δυνατά πίσω της.

Σηκώνομαι και κατευθήνομαι προς το μπάνιο. Πλένω τα δόντια μου και κάνω ενα γρήγορο ντουζ.
Βάζω την στολή του σχολείου, έχει ενα μπλε πουκάμισο και απο πανω μια πλεχτη, μπορντό μπλούζα.
Πανω της έχει ραμμένο το σήμα του σχολείου.
Είναι αρκετά όμορφη μπορω να πω. Κάτω τα κορίτσια φοράμε μια κοντή, μπλε φούστα και ενα μαυρο καλσον.

Τρέχω στην κουζίνα γιατί έχω αργήσει και πιάνω ενα τοστ.
Αποχαιρετω την μαμά μου και τρέχω στην στάση.
Εκεί βρησκω όλη την παρέα την Χρύσα, την Ανθουλα,την Τζένη, τον Δημήτρη και τον Χρήστο.
Ευτυχώς το λεωφορείο δεν έχει ερθει ακόμα.
Πλησιαζω τα κορίτσια τα οποία συζητούν.

"Χευυ. Τι κάνετε?"τις λέω.

"Γεια σου φιλενάδα μια χαρά εσύ?" Αποκρίθηκε η Ανθουλα.

"Μια απ'τα ίδια " της χαμογελαω.

"Ωωω αγάπη μου είσαι κούκλα σήμερα " μου απαντάει η Τζένη.

"Ευχαριστώ ψυχή μου και εσύ δεν πας πίσω"

"Εεε Μαρία το εχεις προσέξει οτι ο τύπος εκεί πέρα σε κοιτάζει;"μου λέει και κοιτάζω πίσω μου.
Αλήθεια, ενα αγόρι έχει τα ματια καρφωμένα πανω μου.
Μάλλον δεν πρόσεξε οτι τον κοιτάζω.
Είναι πολύ όμορφος.
Τα μαύρα μαλλια του πέφτουν στο πλάι και τα γαλάζια ματια του τον ολοκληρώνουν.
Φαίνεται αρκετά γυμνασμενος μέσα απο την στολή του σχολειου.
Ξαφνικα σηκώνει το βλεμα του στο πρόσωπο μου.
Αμέσως γυριζω το βλεμα μου αλλου και νιώθω τα μάγουλα μου να περνούν φωτιά.

"Το λεωφορείο " λέει ο Δημήτρης και όλοι πάμε να αναιβουμε πανω.

Κάθομαι μονη μου και το βλεμα μου προσυλωνεται στο παράθυρο.
Χωρίς να το καταλάβω εκείνο το αγόρι κάθεται δίπλα μου και...

"Πάνος" μου δίνει το χερι του.
Οοο φίλε με κοιτάει στα ματια. Κοιτάζω και εγώ τα δικά του.
Είναι τόσο όμορφα.

"Μαρία χαρηκα " του λέω χαμογελώντας.

Δεν μου μιλαει απλως κάθεται και με κοιτάει χαμογελώντας με αυτά τα υπέροχα ματια...

....................................................................

Χευυ... ελπιζω να σας άρεσε:) σορρυ αν σας φάνηκε μικρο:/ να ξέρετε οτι μπορεί να μην αναιβαζω και τόσο συχνα λογο τον μαθημάτων και των διαγωνισματων:/ ΑΛΛΑ θα προσπαθήσω. Πολλά φιλια μέχρι το επόμενο παρτ... Εεεεε κάντε follow και εγώ θα σας κάνω followback ♡♥♥♡ Μπαιιι

Μεινε...Where stories live. Discover now