*.....tell me honestly would you still love me the same?.....*
Μαρία POV
"Πωωω είδες τι μανάρι που είναι?" μου λέει ή Χρυσά όλο ενθουσιασμό.
"Σιγά τον γκομενο"της κόβω το χαμόγελο.
"Ελα ρε συ μην λέει βλακιες, ξέρω οτι σου άρεσε"λέει με ειρωνικό βλέμμα.
"Εεε ένταξη καλός ηταν αλλά φαίνεται γκομενιαρης, δεν είδες πως κοιτούσαν τα αλλά τα τσουλια μόλις κατεβηκαμε απο το λεωφορείο; σαλιαρες ήθελαν"
Την διακόπτω."Φαίνεται οτι κάποια ζηλευειι" μου λέει κοροϊδευτικά.
"Χρυσά δεν έχω όρεξη, σταματά." Της λέω και βγαινω απο το δωμάτιο της.
Ενταξη δεν μπορω να πω ηταν αρκετά ελκιστικος. Και το πως με κοιτούσε εκείνη την στιγμη δεν μπορω να το ξεχάσω. Κάθε φορά που τον σκευτομαι νιώθω να καίγομαι. Και αυτό το άρωμα του είναι τόσο...τοσο... υπέροχο! Μαρία τι είναι αυτά που σκέφτεσαι;
Σαν ερωτευμένη κάνω. Φυσικά , και δεν υπάρχει περιπτωση να είμαι ερωτευμένη με αυτον...
Μόνο το όνομα του ξέρω και την ηλικία."Μαρία ακούς τι σου λέω τόση ωρα;"ή φωνές της Χρυσας με ξυπνούν απο τον βαθύ μου λήθαργο.
"Εεε ναι"της λέω.
"Ααα ναι; και τι είπα;" λέει με νευρικότητα.
"Εμμ...οτι...εσύ...πως...εγώ...εεεεε..παμε για κάνα καφέ; "της λέω για να μην νομίζει οτι δεν την ακουγα. Την εκνευρίζει παρα πολύ όταν δεν την προσεχουν.
Σικωνει το φρυδι της και με κοιτάει με περιέργεια.
"Τι;" την ρωταω.
"Μην νομίζεις οτι θα με ξεγελασεις τόσο εύκολα. "Μου λεει
"Καλά, καλά με επιασες.... κάτι σκευτομουν" της απανταω με ταπεινό βλεμα.
"Αχαμμμ και... ποιος ηταν αυτός που σκευτοσουν?"
"Δεν ηταν κάποιος αλλά ΚΑΤΙ."της λέω χωρίς να την κοιταω.
"Μαρία ξέρω οτι μου λες ψέματα. Σε ξέρω καλυτερα απο οποιονδήποτε άλλο."
Σκυβω το κεφάλι και λέω ταπεινομενη.
"Τον Πανό ""Αχα. Ορίστε ετοιμο το κονε" λεει αλαζονικά και γεμάτη ενθουσιασμό.
"Σκας;" της λέω ικετεύοντας.
" περιμενε το μπαμ" λεει και χαζογελαμε για κάτι λεπτα.
" πάμε εξωωωω άρχισα να ζαλιζομαι"
"Απο το πολύ ποτό;" λεει γελοντας.
"Οχι απο τον αδερφό σου. Αλήθεια πως αντεχεις εδώ μέσα;"λέω κοροϊδευτηκα.
Τελικά βγήκαμε για μια βόλτα στο παρκο.
Εκεί συνάντησαμε την Ανθουλα, την Τζένη και δυο αλλες κοπέλες που δεν τις ήξερα."Γεια σας κορίτσια..." μας χερετανε
"Γεια" λέμε με την Χρυσά." να σας συστησουμε την Μελωδία και την Κατερίνα.
"Γεια σας" τις χερεταμε και αυτές.
"Κορίτσια OMG δεν θα το πιστέψετε. Και τα δυο τα κορίτσια τα είχαν με τον καινούργιο. Και τις είχε διπλό ταμπλό ποιος ξέρει μπορεί να τα είχε και με αλλες" λεει σοκαρισμένη ή Ανθουλα.
Αυτή είναι ή πρωτη στα κονε και τις σχέσεις. Οχι που δεν θα ήξερε και αυτό.
Αλλα είναι πολύ καλός άνθρωπος και την συμπαθω πολύ."Πλάκα κανεις;" μενει με ανοιχτό το στομα ή Χρυσά.
"Είχα δίκιο τελικά. "Λέω με περιφανο ύφος.
"Είναι πολύ κόπανος ο τύπος μην τυχόν και πιστέψετε τα ψέματα του."λεει μια απο τις δυο κοπέλες.
.………………………………………………
Χευυυ...Σορρυ που αργισα να αναιβασω παρτ: '( αλλα σας υπόσχομαι πως θα προσπαθήσω . Για να πετύχει όμως αυτό θέλω την υποστήρηξη σας.σας ευχαριστώ ολους όσους είστε δίπλα μου αυτή την στιγμη. Τελικά τι λέτε οτι θα γίνει; θα αλλάξει γνώμη ή Μαρία για τον Πανό;
Τα λεμε στο επόμενο παρτ φιλακιααα♥♡Follow,comment,vote plizz♡
YOU ARE READING
Μεινε...
Teen FictionΜαρία: απίστευτα όμορφη και άριστη μαθήτρια Πάνος: κούκλος αλλά...