1

161 13 2
                                    

"Nu vei pleca vreodată de lângă mine"

Vorbele lui i se repetau de nenumărate ori în mintea lui Violet,nu știa ce să facă în momentul de faţă;să se sinucidă sau să găsească încontinuare o modalitate de a evada din iad?

Le încercase pe amândouă dar se pare că de data asta Dumnezeu ţine cu răpitorul ei în loc să ţină cu ea din cauza că el se găsea să apară în mometul nepotrivit când ea era aproape să se sinucidă sau să evadeze.

Acum se gândea la un plan de rezervă,nu știa ce va conţine acel plan de rezervă dar presimţea că o va scoate din acest iad,mai repede decât își va imagina.

Harry plecase de ceva timp din cauza unor motive "personale" dar ea nu îi mușcase așa zisa minciună și nici nu o va mușca vreodată,de când au devenit ei un cuplu;relaţia lor a fost bazata numai pe minciuni iar asta a nemulţumit-o pe Violet.

Nu mai ţine minte cu exactitate când s-au cunoscut sau când a avut loc prima lor întâlnire,defapt nu vrea să-și mai aducă aminte deloc când s-au cunoscut sau când au fost la prima lor întâlnire din cauza că îl urăște din tot sufletul ei.

Niciodată nu a urât o persoană cum îl urăște pe Harry.

Cartea va fi rescrisă.
REPET
o refac si sper ca va iesi mai bine decat prima.
personajele vor avea acelasi nume dar actiunea va fi putin diferita fata de actiunea din cealalta.
prologul ramane la fel dar capitolele,repet,vor fi diferite.
iar povestirea va fi la persoana a 3.
lectura placuta.

The NeighbourUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum