6

93 12 2
                                    

"Am o surpriză pentru tine"

Spune Harry în timp ce își așează palmele pe ochii căprui a lui Violet chicotind ușor din cauza nerăbdări sale.

"Dar trebuie să nu te zbaţi sau să tragi cu ochiul atunci o să iau măsuri drastice,vreau doar să mă urmezi" Spune Harry mergând spre living aproape de canapeau neagră zâmbind bucuros la cutia mare așezată în faţa canapelei.

Îi dă palmele de la ochii privind-o cum analizează curios cutia imensă din faţa ei,ea se gândea ce s-ar putea afla înăuntru,iar zâmbetul de pe faţa ei putea arăta cât de nerăbdătoare este.

"Deschide-l" Comandă Harry iar ea se supune după vorbele lui Harry ridicând cutia și își duce mâinile la gură privind uimită căţelușul care dormea pe pătura roșie.

"Mulţumesc,mulţumesc,mulţumesc,mulţumesc enorm" Ţipă Violet sărind pe Harry strângăndu-l strâns în braţe.Părul ei mirosea a vanilie,iar el inspiră adânc mirosul balsamului ei.Pielea catifelată mirosea a șamponul lui de duș,iar pe el îl încânta că ea încă îl folosește.

"Nu pot să cred așa ceva,tocmai mi-ai luat un câine.Doamne,Harry nu am cuvinte pentru gestul tău,îţi mulţumesc din suflet"

Îl sărută pe buze,nu mai rezista nicio secundă fără să-l sărute.A încercat să vadă cât poate rezista fără să-l sărute dar nu prea reușise,așa că decisese să se lase bătută.

Amândoi se dezlipesc din sărut respirând greu,privindu-se profund și buzele lor erau roșii și umflate.Dumnezeu știe ce s-ar fi întâmplat după,dacă nu se opreau în acest moment.

"Cum îl va chema?" Întreabă Harry dându-i o șuviţă după ureche zâmbindu-i drăgăstos.

"Max" Răspunde iar ea îl începe să-l sărute din nou până când amândoi rămân fără haine pe ei.

Acum vecini sunt nevoiţi să-și ia o vacanţă o vreme până când cei doi vor termina sexul sau să-și ia mai multe vacanţe.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 10, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

The NeighbourUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum