3

121 12 3
                                    

Cum s-au cunoscut ei?

Păi,ea s-a mutat din apartamentul luxos primit cadou de la părinţi ei,cumpărat special pentru ea când împlinise vârsta de 18 ani.Vroia să se descurce pe cont propriu și uite,chiar reușise.

Auzise multe despre această clădire unde avea să se mute,desigur,singură.Părinţi ei nu vroiau un iubit sau un prieten cu benefici până când dădea examenul și îl lua.

Se interesase despre această clădire,cât trebuie să plătescă în fiecare lună,dacă era sau nu mobilat,lucrurile necesare când te muţi în alt cuib.

Părinţi ei au fost foarte mândri de ea,vroiau să o ajute cu chiria dar ea a refuzat în cel mai frumos mod posibil spunându-le că se descurcă și mulţumindu-le pentru gestul nobil din partea ei.

Ea nu vroia să fie o fată bogătașă care părinţi ei încă aveau grijă de ea.

Nu.

Mereu vroia să fie pe cont propriu și așa va rămâne până la sfârșitul vieţii.Are aproape tot ce își dorește inafară de dragoste.

Dar nu am spus cum s-au cunoscut cei doi?

Violet își aranja lucrurile,era extrem de fericită din cauza mutatului dintr-un cuib în altul și putea da o petrecere în adevăratul sens al cuvântului,cum obișnuia să dea înainte.

Toată lumea se distra în timpul petreceri dar mereu trebuie cineva să fie ca să i-o strice,astfel unde ar mai fi distracţia? Revenind,cineva bătea la ușa din lemn masiv dar nimeni nu avea cum să audă din cauza muzici date la maxim.

Persoana sunase și la sonerie dar nimic nu se întâmplase,dar se nimerise ca fata să treacă prin faţa ușii când persoana aceea misterioasă suna la sonerie.Ușa se deschide iar Violet cu părul în toate direcţile,buzele umflate și hainele șifonate din cauza partidei nebune de sex pe care o avusese cu Chadler.

"Te pot ajuta?" Întreabă Violet în timp ce analiza pe băiatul chipeș din faţa ei.

Harry simţisem cum prietenul lui a reînviat,văzându-o pe Violet care îl analiza cu ochii cercetători.

"Mă poţi ajuta cu ceva.Am nevoie de sex în acest moment"

Ochii lui Violet se măresc iar Harry rânjea pervers.

"Vreau cu tine"

Și așa a început povestea lor.

The NeighbourUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum