Kesah POV
Today Is Our Engagement Party I Will Be Turn Soon Mrs.Kesah Nicole Kim Shin-Boo Not Ms.Kesah Nicole Kim Anymore.
"Kesahbear Are You Excited For Your Engagement Party Tonight??" Mom Asked Me.
I Nod!
Syempre ! I'm Excited Who's Not Be Excited Ba Na Your Will Be Husband Soon Is The Campus Heart Throb Sino Namang Baliw Na Babae Ang Hindi Excited Di'ba Well ! Nandito Pala Sina Mom And Dad Sa Mansyon Nina Kyler Kase Para Mag Attend Sa Engagement Party Namin n Kyler.
"Yes My!" I Answer
I'm The Happiest Girl On The Universe..
"Kesahbear Punta Muna Ako Sa Ibaba Makikipag Kwentuhan Lang Ako Sa Tita Mo!" Sabi Ni Mommy
I Nod!
"Sure My Go On" I Said
I Never Imagine Na Ikakasal Ako Sa Long Time Crush Ko Sabi Ko Sa Sarili Ko Na Baka Hindi Talaga Kami Ang Destiny Pero No i'm Wrong Kami Sina Destiny At Fate Na Talaga Gumawa Nang Paraan Para Maging KamI Ni Kyler!
Suddenly ! I Decided To Change My Clothes.
I Go To My Closet And Get A Red Mini Dress And 6 Inch Brightening CLN Shoes.
After Changing Clothes.
I Make Up Myself.
I Put Some Light Makeup And Pink Lipstick..
Bzzzztttt!
"Who's That??" I Ask.
*Eckk*
"Babe Your Stunning!" He Said
Well ! Yes Tama Kayo Nag Pagbasa He Call Me Babe Kase Yun Ang Endearment Names Namin.
"Thank You You Too Your Handsome." Sabi Ko
Napailing Siya.
"Tch.Ngayon Mo Lang Napansin I'm Always Handsome Babe! By The Way Are You Excited To Be Mrs.Shin-Boo??" He Ask
I Nod!
"Of Course!" I Said On Him.
"I Love You Babe!" He Said
"I Love You Too" I Said
Kyler POV
Damn It ! I'm So Lucky To Have My Fiance On My Life I Can't Imagine To Live Without Her.
Kesah Nicole Kim Soon To Be Kesah Nicole Shin-Boo
I Love Her So Much Now I Believe That Forever Is True Before I Don't Believe In That Kase Iniwan Ako Nag Babaeng Mahal Na Mahal Ko.
And Now This Ito Siya Siya Ang Kapalit Lahat Nag Sakit.
And Now Hinding Hindi Ko Na Siya Papakawalan Pa.
That Girl Named
KESAH NICOLE KIM.
**
A/N:Sorry For The Short U.D
BINABASA MO ANG
Book 1:Mr.Popular Meet Ms.Famous {COMPLETED}
Teen FictionOriginal Written By:PinkieRoselyn All Right Reserved,2016