Capitolul....

54 2 1
                                    

Andree P.O.V.
--Andree te rog vorbeste cu mine!
--De ce? Ca sa ma faci iar nebuna sau mai stiu eu ce iti trece prin cap?
--Am ziso la nervi!
--Mda ma lasi tu pe toate le zici la nervi!
--Andreea...te rog!spune el luandumi mainile intre ale lui. Andreea...Spune el apropiinduse de mine. Buzele lui au inceput sa mi le preseze pe ale mele. Am incercat sa ma abtin sa nu ii raspund la sarurt..dar nu am reusit acesta a ranjit si ma impins pana cand am ajuns la blat. Ma urcat pe el nerupand sarutul.
--Hey..... oo aveti treaba! Andree? Pot sa o iau pe Hope?spune vocea lui....Brooke.
--Da da iao! Spune Leo in locul meu. Brooke a ras si a plecat pe scari. Leo si.a lipit din nou buzele de ale mele. A coborat cu sarututrile pe gatul meu muscand uneori. A ajuns cu saruturile la bluza mea.
--Brooke? Mai esti? Striga Leo, nu am auzit pe nimeni raspunzand. Leo nu a zis nimic si mi.a dat jos bluza si a aruncato prin camera. A inceput sa imi sarute pieptul muscand uneori. A coborat cu saruturile pana a ajuns la sani mei. Ia strans apoi si.a lipit buzele de ale mele
***Dupa o ora***
Ma.m trezit am incercat sa ma ridic dar niste maini ma opreau ma.m intors cu fata la acea persoana si era Leo. Mi.am lasat privirea in jos si am vazut ca eram goala... ah da... ma.m uitat din nou la Leo. Avea parul ciufulit si ii statea pe fata. Era asa dragut.
--Am ceva pe fata sau ce? Ma intreaba el deodata. Tocmai aucm mi.am dat seama ca ma holbam la el.
--Ny ai nimic! Spun razand. Leo si.a plimbat ochi pe mine si si.a muscat buza de jos. Ma luat de talie si ma pus pe el.
--Stii...iti sta mai bine asa decat imbracata! Spune uitanduse la gatul meu. Ai...semne! Spune la un momentdat ranjnd
--Ma intreb ale cui sunt!
--Mai vrei altele?
--Nu stiu! Daca tu esti asa dragut sa iki faci altele!
--Dragut? Inafara patului! Am ras cand am auzut ce a zis.
--Dar in pat cum esti?
--Nu ai aflat pana acum?
--Ba da! Dar totusi te credeam mai bun de atat!
--Ce ai zis? Apune el luandusi o fata serioasa.
--Glumeam! Spun eu apropiinduma de el. Si deodata sa auzit soneria. Dute tu! Spun danduma de pe el. Acesta si.a luat pe el o pereche de pantaloni pana la genunchi si a iesit pe usa. Ma.m dat si eu jos din pat. Mi.am luat pe mine o pereche de pantaloni scurti de blugi negri si o bluza alba din dantela. In picioare mi.am luat balerini turcoaz. Am coborat jos si acolo era Leo agitat.
--Leo? Esti bine?
--Andree? Tu esti? Vai ce ai crescut! Spune o voce...oh nu...fix ea...mama lui Leo. Unde e Hope? Vreau sa o cunosc! Spune ea venind la mine.
--Sigur! Haideti. Si Leo...imbracate! Spun eu zambind fals. Am urcat in camera lui Hope. Ea era in patutul ei cu Brooke.
--Vai! Seamana leit cu Leo! Cu tine nu prea! Cand am auzit ce a zis imi venea sa o strang de gat.
--Hey! Mama te superi daca o fur pw Andree? Nu merci! Spune Leo intrand si venind dupa mine. Ma luat de brat si ma tras dupa el. Am iesit din camera si el a inchis usa.
--Ce cauta ea aici? Intrebam amandoi deodata. Nu stiu tu sa imi zici! Apune tot amandoi.
--Leo! Fara suparare dar...nu am chef sa stau aici si sa iti ascult mama cum povesteste despre rine cand erai copil! Si sa o aud cum imi reproseaza ca nu stiu sa am grija de cineva!
--Crezi ca eu am chef? spune trist.Am o idee! Spune el zambind malefic. Ce ar fi daca o conving pe mama aa stea aici cu Brooke putin si noi doi mergem intr.o vacanta?
--Leo nu vreau sa stau departe de Hope!
--Stiu scumpo! Crezi ca pentru mine o sa fie usor?
--Nu stiu ce sa zic!
--Te rog? spune el punandusi boticul.
--Leo... bine! Ma dau batuta! Apun eu nemaiputand sa stau aa il vad cu botul ala. El a ranjit si ma luat in brate.
--Hai inautru sa mama o sa creda ca facem prosti! Spune luanduma de mana.
Cand am intrat am dat de o vrajitoare care tipa intr.una:
--Andreea tu ai vazut cat praf este aici? Copilul plange intrua!(tin sa mentionez ca copilul era bine mersi). Si pe deasupra cand lai spalat ultima oara?
--1. Da am vazut. 2. Copilul e inreugala! Si 3. Acum o ora! Spun zambind.
--Ma rog! ss baga si Leo inseama. Mama pot sa te rog ceva?
--Sa am grija de Hope cand tu si Andree vreti sa plecati? Sigur!
--Aaaa..merci cred! Spune Leo putin confuz. Eu am putina treaba ma intorc intr.o ora! Spune Leo iesind pe usa. Am oftat si am ieait si eu pe usa. Ma.m dus in camera mea si a lui Leo. El era acolo pe leptop.
--Ce faci? Il intreb ducanduma spre dulap.
--Caut!
--Ce? Il intreb uitanduma prin dulap.
--O insula!
--Pentru?
--Noi!
--Ca sa?
--Stam acolo!
--A....bine!
--Hai sa te ajut! Spune el dandumi geamantanul de pe dulap.
--Lasa! Il fac eu! Dute si stai cu mama ta! Cine stie ce ii face lui Hope !
-Bine! Spune razand. Dupa ce a iesit ma.m apucat de impachetat. Leo avea leptopul deschis. Ma.m dus si am vrut sa il inchid insa in ochi mia aparut o imagine. Doamne...Leo ma duce in Hawai...si a cumparat deja bilete. Ce dragut.

Hey!!!! Mda...stiu nu am mai postat de nu stu cand...am avut probleme cu telefonul...si faza proasta e ca a trebuit sa imi iau altul...si sa imi fac alt cont pe Wattpad...am zis sa continui...ca sa nu va suparati pe mine! Asa ca uitati aici noile capitole! Sper sa va placa!

Prima Iubire(BAM)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum