Andree P.O.V.
Nu mi.a luat mult sa impachetez lucrurile mele. Din cate am inteles de la Leo maine plecam. E ora opt. Leo nu a venit inca. Si faza e ca mama lui Leo a plecat sa isi ia haine. Of unde o fi?
Eu:Hey! Mai treci si tu pe acasa?
L:Daaa scuze dar am niate treaba ! Intr.o ora ajung promit!
Eu:Mda...asa ai zis si acum doua ora!
L:Sorry! Pui...iti jur ca ajung intr.o ora!
Eu:Mbine...
Dupa ceva timp am adormit.
***A doua zi***
Dormeam asa de bine dar am fost trezita de o mana.
--Leo? Ce vrei de la mine?
--Sa te dai jos din masina!
--Ce? Mi.am deachis ochi si am vazut ca eram in masina lui Leo. Ce caut aici?
--Pai te.am adus la aeroport!
--Oh...bine! Ma.m dat jos din masina si am observat ca aveam o rochie alba pana sub fund si o pereche de tocuri tot albe. Ma.m uitat la Leo. El a zambit si ma luat de mana.
--E vina mea ca nu te.ai trezit de dimineata?
--Deci tu mai imbracat?
--Da! Spune el linganduse pe buze. Proasta idee! Nu puteam sa te imbrac inaltceva? Spune plimbandusi mana pe spatele meu gol. Mda rochia are spatele gol...tipic. Dupa ce ne.am urcat in avion Leo isi tot plimba mana pe piciorul meu. La un momentdat mana lui mi.a ridicat rochia pana deasupra fundului.
--Leo! Termina! Spun asezandumi rochia.
--Nu ma pot abtine! Mi.am dat ochi peste cap cand am auzit ce a zis.
--Ma duc pana la baie! Spun ridicanduma pe fata lui a aparut un zambet pana la urechi. Am mers la baie. Cand am vrut sa ies pe usa Leo a intrat inauntru.
--Leo? Ce cauti aici?
--Am chef de prosti! Ai si tu chef? Ma intreaba lipinduma de perete. Am zambit si lam prins de tricou.
--Recunosc ca am! Dar eu conduc azi! Ii spun razand. Mi.am lipit buzele de ale lui si lam tras dupa mine intr.o baie. Lam impins in primul perete. Acesta statea si ma privea atent.
Leo P.O.V.
Ciudat...Andree nu e asa...eh poate ma mai distrez si eu! Si.a lipit buzele de ale mele. Apoi a coborat cu saruturile pe gatul meu...ai de capu meu...astai punctul meu sensibil.
Andree P.O.V.
Dupa ce am terminat cu gatul lui ma.m uitat le Leo. Fata lui era rosie ca racul.
--Esti bine?
--Sa zicem...e punctul meu sensibil.spune aratand spre gat.
--Oh...deci ai zis ca e punctul tau sensibil...spun eu ranjind. Acesta sa uitat speriat la mine. Eu ma.m apropiat de el si mi.am lipit buzele de ale lui. Mi.am asezat mainile pe pieptul lui. Imi coboram mainile pana am ajuns la blugi lui. Iam desfacut acestia au cazut. Am ranjit cand iam simtit umflatura. Am reusut sa imi strecor mana pe sub boxeri lui. Iam luat membrul in mana. Acesta a gemut in sarut. Iam muscat buza de jos. Sunt sigura ca se abtinea sa nu ma violeze acum! Violeze in ghilimele. Ma.m despartit din sarut si ma.m lasat in genunchi.
--Andree? Ce ai degand?
--Iti zic eu o sa iti placa! A inghitit in sec la fel facand si eu.
Leo P.O.V.
Sa fiu sincer imi e frica de ce va face Andree.
Cand am vazuto ca mi.a luat membrul in mana. Mia picat fata. Mi.am inchis ochi. Mi.am lasat capul pe spate. Iam simtit buzele pe membrul meu. Am lasat un gemat sa imi paraseasca buzele. Am auzit un chicotit din partea ei. Ah...numai rezist. O vreau in mine acum.
Andree P.O.V.
Lam simtit pe Leo tensionat. Am ras si ma.m uitat la el.
--Deci...sa inteleg ca ti.a placut,nu? Mi.a raspuns cu un geamat. Am ras si ma.m ridicat in picioare. Cand nu eram atenta Leo ma luat pe sus si ma lipit de perete.
--Te.ai distrat mai devreme...acum e randul meu! Spune incepand sa imi sarute gatul. Mana lui a ajuns la fermoarul rochiei la tras si a lasat rochia sa cada. Ma lasat intr.un sutien negru din dantela si bikini. Dintr.o miscare mi.a dat jos sutienul si bikini. Una dintre mainile lui a ajuns la feminitatea mea. Iam simtit un deget in mine. Am gemut si mi.am dus mainile pe spatele lui pe sub tricou. Il zgariam uneori acesta maraia. Lam simtit cum intra in mine. Am tipat de placere el mi.a pus mana la gura rapid.
--Nu suntem singuri aici nu mai tipa asa!spune dandusi mana de la gura mea. Am aprobat cu o miscare a capului. A inceput sa se miste rapid in mine. Il zgariam incontinuu ca sa nu gem. Dupa ce a terminat ma asteptat sa ma imbrac. Dupa ce ma.m imbracat nu reuseam sa imi inchid fermoarul rochiei. Leo a venit pe la spate si mi la inchis. Am iesit pe usa asigurandune ca nu ne vede nimeni. Am ajuns la locurile noastre si ne.am asezat.
--Stii! Imi placi mai mult goala decat imbracata!
--Si ce propui sa ma dezbrac aici?
--Daca tu vrei! Eu te ajut! Spune plimbandusi mana pe piciorul meu.
--Leo!
--Bine bine stau cuminte! Spune luandusi mana.
--Deci sa inteleg ca pot sa dorm linistita?
--Sa zicem! Spune el zambind. mi.am dat ochi peste cap si mi.am inchis ochi. La scurt timp am adormit.
***Dupa trei ore***
Ma.m trezit din cauza unor zgomote ciudate. Eram intr.un pat moale. Lam vazut pe Leo la dulap.
--Te.ai trezit! Vi la plaja?
--Da sigur! Spun ridicanduma. Ma.m dus la dualp si am vazut ca totul era aranjat. Leo? Tu ai aranjat lucrurile?
--Da! Spune el din baie. Mi.am ales un costum de baie negru cu pete de culori diferite. Ma.m imbracat cu el si apoi am ales sa imi pun pe mine rochita rosie care am primito de la Leo.
--Iti sta bine asa!
--Merci!
--Haide!Spune luanduma de mana. Am iesit pe holul lung si am mers spre lift. Am coborat si am mers spre plaja privata! Ce dragut e privata! Macar avem intimitate!