☆Când te aștepți mai puțin, pierzi.
☆Capitolul 4
☆By: Queen_unknown2
☆100%
☆NecorectatEu doar mă dau jos de pe el și merg în camera mea . Mă așez pe pat și privesc tavanul .
" Îmi pare rău " intră Jack
" Puteai bate la ușă înainte să intri, şti ? " spun eu
" Nu " râdeÎmi dau ochii peste cap
" Poți pleca " spun eu plictisită verificându-mi manichiura
" Dar îmi va fi prea dor de tine " spune și mă lipește de pereteSimt cum îmi explodează capul... Mă durea îngrozitor, inima îmi pulsa ca nicidată... Îmi era frică .
" O să țip " spun eu
" Aș vrea să țipi, dar de plăcere "
" Ce ? " spun eu confuzăWhat ?! Ok ... Poate am înțeles eu greșit... Natalie avea dreptate...
" Ce ai auzit " spune el rânjind și punându-şi mâinile pe talia.
Îl împing, dar nu prea departe .
" Ok . Chiar poți pleca . Nu m-ai deranja . Nu credeam că ești așa. Dar m-am înșelat. Ieși afară " spun eu ridicând tonul și arătându-i ușa
" Cum zici tu, dar mai întâi ... " spune și mă sărută scurt ...
" Ne mai vedem frumoaso " spune el zâmbindEu nu mai spun nimic și îl privesc cum pleacă ... Eram confuză dar un zâmbet tâmp îmi apare pe față ...
Ies din transa mea când Alison intră pe ușa .
" Sky, noi plecăm, ne vedem mâine " îmi zâmbește și îmi face cu mâna
" Ok, ne vedem mâine " îi zâmbesc și o îmbrățișez.
" Să vă conduc " adaug eu repede
Cobor după ea și îi conduc până la ușa apoi ne luăm la revedere până mâine .Fac curat și decid să fac un duș. Intru în camera mea și îmi pregătesc pijamaua. Merg în baie și dau drumul la apă.
Simt cum telefonul îmi vibrează, semn că am primit un mesaj.* Jack: Te sărut dulce, frumoaso . Ne vedem mâine, somn ușor ! *
Nu mai zic nimic și îmi închid telefonul, intrând în cabina de duș.
Las stropi fierbinți să curgă pe pielea mea ca gheața ... Mă gândeam la toate momentele de azi ... Mă gândeam la ... Jack ..************************************
După ce m-am îmbrăcat m-am aruncat în pat și somnul și-a făcut prezenta ...
************************************
Mă trezesc mai repede, aducându-mi aminte că părinții mei sunt plecați . Mă uit la ceas și era 6 dimineața. Casc ușor și îmi iau din dulap niște haine mai cool . Blugi albaștri închiși la culoare, rupți și un tricou de culoare roșu cu spatele gol și cu o fundă la spate, și converși negri . Era 6:50 . Merg la baie și îmi ondulez părul. Scot trusa de machiaj din dulăpior și încep să mă machez, nu prea strident. E vineri așa că nu am multe ore și decid să-mi bag caietele într-o geantă, cărțile îmi erau în dulapul de la școală. Îmi verific telefonul, era 7:20 . Trebuia să merg pe jos. Îl strig pe Max și îl smotocesc. Deschid ușa iar el fuge afară. Ies din casă și închid ușa cu cheia și pornesc spre școală .
Văd o mașină cunoscută, dându-mi seama că e mașină lui Jack. Și da, era el .
" Ce faci, frumoaso ? " îmi spune el lăsându-şi ochelarii de soare în jos și analizându-mă .
" Încearcă să nu mai folosești acel apelativ " îi fac cu ochiul
" Ce ar fi să te conduc până la școală ? " îmi zâmbește văzându-i în ochi dorința.
" Prefer pe jos și am cine să mă însoțească " îl ridic pe Max în brațe și îl sărut pe cap
" Ce aș vrea să fiu în locul câinelui " spune el și râde ironic
" Ești deja un câine " spun eu făcând același lucru ca el
" Ce ar fi să vă duc pe amândoi cu mașina " spune el serios
" Nu e nevoie " și îmi continui drumul, Jack venind după mine cu mașina
Se oprește și fac și eu la fel .
" Insist " spune el zâmbind
" Dacă chiar insiști " spun eu rânjind, intrând în mașină dar lăsându-l pe Max să plece acasă .
" Știam că nu mă vei refuza " spune mângâindu-mă pe picior
" E na . Dacă ai insistat atât de tare " spun eu puțin deranjatăAjungem la școală, iar el îmi deschide portiera și intrăm în școală împreună ... Toți ochii erau îndreptați spre noi .
" Ce ai prima oră ? " îl întreb eu ignorându-i pe cei din jur
" Engleză " spune el plictisit
" Și eu la fel, haide îl clasă " spun eu trăgându-l spre clasă
" E prea repede " spune eu lipindu-mă de perete .
" Dar s-a sunat " spun eu smotocindu-mă
" Asta era și ideea " încercă să mă sărute dar îl împing .
" Eu plec " spun dură și fug spre clasă, intrând .
" Bună ziua, doamnă Stilisnki îmi pare rău pentru întârziere " și atunci intră și JackVa urma ♡ ...
Ok ♡ Mulțumesc pentru tot ♥ Scuze dacă e prea scurt sau plictisitor, doar că voi încerca să pun next cât de des pot .
Vă pup până data viitoare, cu un nou next ♡ .
CITEȘTI
Când te aștepți mai puțin, pierzi.
DragosteDistribuția: ~ Ariana Grande - Skyler Henderson ~ Justin Biber - Jack Swift