Amber P.O.V
Soneria enervanta a telefonului meu ma trezeste din visul in care eu stateam pe plaja si un tip sexi ma dadea cu crema pe spate.
Deschid ochii injurand printre dinti gandindu-ma ca asta e o noua zi de cosmar pentru mine.Am auzit tocuri pe hol si mi-am dat seama ca mama se indrepta spre camera mea.M-am ridicat rapid din pat stiind ca e foarte tarziu si sigur am intarziat la cursuri.Usa ce se deschide brusc imi atrage atentia.Mama intra in camera,purtand una din rochiile ei mulate si scumpe, in picioare avand niste pantofi cu toc negrii,iar parul este prins intr-un coc perfect.-Amber,ai intarziat!Din nou!Vocea ei pitigaiata imi facea creierul sa zvancneasca.
-Da,stiu,imi pare rau.Cobor in zece minute.Ii spun in timp ce imi alegeam hainele pe care le voi purta azi la cursuri.
-Ai face bine,altfel nu mai apuci micul dejun!Imi spune rece,clar suparata ca iar am intarziat,si iese din camera.Imi aleg din dulap o fusta neagra si o camasa alba impreuna cu lenjeria neagra si intru in baie,cu gandul de a face un dus rece care sa ma invioreze.
Dupa ce imi termin rutina de dimineata cobor jos si observ ca nu este nimeni .Probabil ca deja au plecat la birou.Imi dau ochii peste cap si ies pe usa inalta,la capatul aleei vazandu-l pe Bill,soferul meu,e un barbat de vreo 50 de ani si il cunosc de cand eram mica,e un om foarte amabil si ador sa imi petrec timpul cu el.Purta un costum negru si o palarie tot de aceeasi culoare.Dupa ce il salut politicos acesta imi deschide portiera pentru a intra in masina.Acesta porneste motorul masini si pornim spre liceu.
Drumul a fost unul relaxant si imi doream sa nu se mai termine.Nu imi doream sa ajung la cursuri,sa fiu din nou in centrul atentiei doar pentru ca sunt fata bogata si populara.Dar universul nu tine cu mine,si in douazeci de minute Bill parcheaza masina in fata liceului.Oftez si dupa ce il salut ies din masina.
Merg pe holul lung fiind intampinata de multe salutari din parte colegilor si prietenilor mei,mai bine spus de toti elevi care imi ies in cale, pana ajung in centrul cladirii,acolo unde se aduna toti elevii in timpul pauzelor.Cand ajung ii vad pe zi-si mei prieteni, acestia fiind Emma,Caroline si Luke.
Emma este o fata desteapta si cu capul pe umeri,mereu mi-a placut felul ei de a fii,ea nu se fereste de nimeni si orice are de spus spune pe fata,ca aspect e o fata cu ochii verzi si cu parul negru putin ondulat la varfuri,Caroline este o fata glumeata cu parul blond si ochii albastri iar Luke e un baiat ca toti baietii,ii place sa joace fotbal si ii mai place extrem de mult sa fluiere dupa fete si sa fumeze pe la toate colturile scolii crezand ca acest lucru este bun,el are parul saten si ochii caprui,iar muschii sunt prezenti ca si la ceilalti baieti din liceul asta blestemat.Emma si Caroline sunt imbracate la fel ca si mine,in camasa alba si fusa neagra,deoarece asta este uniforma pe care trebuie sa o purtam,iar Luke poarta blugi sai negri si o camasa alba cu manecile ridicare.-Hei prieteni!Spun eu facandu-le cu mana.
-Hei Amber!Spun toti la unison,intorcandu-mi gestul.
-Ce faceti?Totul e bine?Intreb cand ajung in dreptul acestora.
-Suntem bine,tu cum esti?Ma intreaba Luke cu un zambet larg pe fata.
-La fel.Ii raspund schitand un mic zambet.
Dupa ce mai vorbim despre lucruri pe care pur si simplu nu le inteleg,nefiind atenta,ne indreptam cu toti spre cursul de istorie.M-am asezat ca de obicei in prima banca alaturi de Emma si mi-am scos din geanta caietul de notite si cartea de istorie.
Profesorul,un barbat inalt de vrea 40 de ani cu ochii caprui si cu parul brunet,intra in clasa si incepe sa ne spuna despre lupte pe care niciodata nu le-am inteles.Ora se termina foarte greu si simt ca daca o sa mai stau aici zece secunde o sa lesin,din fericire aud clopotelul sunand,si ii multumesc in sinea mea pentru ca a sunat.
CITEȘTI
Another Way
FanfictionAmber Dawson,o fata de 16 ani foarte bogata,ea este foarte populara doar pentru simplul fapt ca e bogata,dar ei nu ii place sa fie in centrul atentiei. Ce se intampla cand o sa le spuna prietenilor ca ea vrea sa se mute la o alta scoala?Ce se intamp...