Capitolul 5

33 3 0
                                    

-Buna matusa.Spun si ii zambesc.

-Buna draga.Ce sa intamplat de esti la o ora asa de tarzie la mine?Ma intreaba matusa si se da din usa pentru a iantra.

-Pai,vezi tu,m-am cam certat cu parintii mei si vreau sa plec in Londra.Ma poti ajuta?Spun in timp ce ma asez pe canapeaua din sufrageria matusii.

-Nu pot sa te ajut cu asa ceva.Daca parintii tai afla o sa ma omoare.Spune ea si se uita la mine ingrijorata.

-Dar nu pot cumpara bilet de avion.Sunt minora matusa.

-Chiar nu pot draga,asa ceva este grav,iar tu esti minora.Ce o sa faci tu acolo de una singura,daca ti se intampla ceva,sunt foarte multi oameni care iti pot face rau.

-Te rog matusa.Am luat niste bani de acasa si o sa imi ajunga sa stau la un hotel pentru cateva zile.

-Nu stiu ce sa spun.Spune ea si isi mangaie barbia semn ca se gandeste.Sper sa ma ajute.

-Te rog.Spun pe un ton rugator,iar ea se uita la mine cu un zambet micut pe fata.

-Bine,dar imi promiti ca o sa ai grija si o sa ma suni mereu,da?Spune ea si ma trage intr-o imbratisare stransa.

-Multumesc matusa,te iubesc asa de mult.Spun si o strang si mai tare.

-Stiu draga.Spune si rade zgomotos eu urmandu-i gestul.

Matusa a cumparat biletul de avion si in trei ore va trebui sa plec.Matusa a spus ca ma va duce cu masina pana acolo si de acolo o sa ma descurc singura.Biletl a fost platit de ea,care mi-a mai dat si mie niste bani pentru a fi sigura ca voi avea unde sa stau.

-Draga,este ora patru jumatate,ma duc sa scot masina si te astept in fata casei.Spune matusa si se ridica de pe canapea.

-Bine,imi iau bagajele si vin.Spun si ma indrept spre bagaje,iar ea iese afara.

Nu stiu ce sa ma fac,imi este extrem de frica.Ce se va intampla cu mine,daca voi ramane pe strazile Londrei?O sa ma duc la o scoala?O sa mai fiu fata populara?Nu stiu niciun raspuns la aceaste intrebari.Sper sa fie bine si sa nu mor.Am zambit la acest gand si am iesit afara din casa.
Matusa era in masina,iar cand m-a vazut a deschis geamul si a spus:

-Haide Amber,o sa intarziem.Spune ea si eu ma grabesc spre masina.
Intru in locul pasagerului si matusa porneste masina,apasand pe acceleratie.

-Matusa?

-Da.

-O sa fie bine?

-Vrei sa ne intoarcem?

-Nu,doar ca imi este putin frica.

-Oh,draga.Spune ea si se uita la mine pentru cateva secunde,dupa care isi intoarce privirea spre drum.
O sa fie bine.Continua,privire fiindu-i la drum,dar pot auzi in vocea ei ca este ingrijorata.

Nu mai spunem nimic si astept sa ajungem la aeroport.De ce am fost asa incapatanata si nu am ascultat de parintii mei?La intrebarea asta cred ca pot raspunde.Eu sunt o fata incapatanata si rea,dar asta sper sa nu se schimbe,nu vreau sa par slaba in fata nimanui.

-Am ajuns draga.Spune matusa in timp ce opreste motorul masini.Iesim din masina si ne indreptam spre intrarea in aeroport.
O sa imi fie dor de tine.Spune ea si ma imbratisaza strans,ii raspund la imbratisare si ma abtin sa nu plang.

-Si mie o sa imi fie dor de voi,de toti.Spun si de data asta nu ma mai pot abtine si dau drumul lacrimilor sa cada pe obrajii mei.

-Nu plange draga,sa ai grija de tine.Spune ea si incepe sa planga.

-O sa fiu bine,sper.Spun si ii zambesc.Va iubesc pe toti sa le spui asta si parintilor mei.

-O sa le spun si sa nu uiti sa ma suni.Spune ea si ma saruta pe frunte.

Another WayUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum