Capitolul 4

26 3 0
                                    

Sunt trezita de un zgomot care vine din spatele usii,asa ca ma ridic din pat si merg sa vad ce se intampla.Ies din camera si alerg pe scari pana in sufragerie,acolo il vad pe tata care se chinuie sa stranga cioburile unei vaze si pare putin speriat semn ca a spart ceva important.

-Tata,ce sa intamplat?Spun si ma apropi de el ajutandu-l sa stranga cioburile.

-Am spart vaza mamei tale.Spune ridicandu-se si mergand spre cosul de gunoi pentru a ascunde cioburile.

-Cum?!?Daca afla mama o sa te omoare!Exclam si imi arunc mainile in aer in semn de frustrare,iar tata isi scarpina ceafa, fata lui devenind rosie.

-Am spart-o fara sa vreu,din gresal am dat peste ea,iar mama ta nu va afla,pentru ca nu ii vom spune.Spune tata zambund si uitandu-se la mine,facand o fata de catelus.

-Uhg,bine.Spun si pe fata lui apare un zanbet imens.

Ma uit la scari si o vad pe mama coborand,fiind imbracata in pijamale,la fel ca mine si ca tata.
Se apropie de noi si spune.

-Ce a fost cu zgomotul ala?Intreaba ea frecandu-se la ochii.Eu si tata ne uitam unul la altul,pana cand tata a raspuns.

-Nimic draga,am scapat telecomanda.Spune el si ii zambeste.

-Oh,bine.Spune si zambeste si ea.

-Ma duc sus sa ma schimb.Spun si ma indrept spre scari.

-Bine scumpo.Mergem si noi si dupa ne intalnim in bucatarie.Spune mama venind spre mine.

Urc scarile mergand spre camera mea,intru si merg spre baie pentru a face un dus.Dupa ce termin dusul merg spre dulap si imi iau un tricou alb si blugi negrii.Astazi nu o sa ma duc la scoala pentru ca am ajuns tarziu de la aeroport si am decis sa nu merg.Am o ocazie buna sa le spun parintilor mei despre mutarea la alta scoal.
Chiar nu mai poate astepta chestia asta,ma macine de doua saptamani,asa ca asta o sa fie ziua buna pentru a le spune,cred.Imi prind parul intr-o coada de cal si ies din camera coborand scarile si intrand in bucatarie.In bucatarie era doar tatal meu care se uita undeva in gol si mesteca cu o lingurita in ceasca de cafea continu,cred ca ceva il macina pentru ca nu l-am vazut asa niciodata,oare are ceva de spus si nu poate spune,gandul asta nu imi place,orice ar fi sunt sigura ca nu e de bine.Ma indrept spre masa si ma asez fata in fata cu tata.

-Tata?Spun,iar acesta tresare iesind din transa in care intrase.

-Da scumpo.Spune si pe fata ii apare un zambet care se sterge in cateva secunde.Asta nu e tatal meu,oare ce se intampla cu el,tare as vrea sa stiu ce ascunde.

-Esit cam abatut,sa intamplat ceva?Il intreb uitandu-ma la el cu sprancenele ridicate.

-Pai cam da,dar o sa afli dupa micul-dejun.Spune inca mestecand in ceasca de cafea.

-Si eu am ceva sa va spun.Spun lasand capul in jos.

-Oh,o sa fie o zi interesanta.Spune tata chicotind.

-Cred ca o sa fie o zi de cosmar.Il contrazic si ii zambesc.

Mama intra in bucatarie purtand o pereche de blugi albastrii si un tricou alb,parul fiindu-i prins intr-un coc perfect.Se aseaza langa tata si ii spune lui Maria sa ii aduca o cafea.

-Scumpo,trebuie sa avem o discutie importanta.Spune tata,luand apoi o gura din cafea.

-Sa intamplat ceva dragule?Spune mama si ii pune mana pe unar mangaind usor.

-Vei afla dupa micul-dejun.Spune tata,fata lui fiind plina de un sentiment greu de descris,cred ca era de frica sau de regret,habar nu am.

Dupa ce terminam micul-dejun iesim din bucatarie si ne indreptam spre sufragerie.Acum e acum.Imi spun in mintea mea cu gandul ca acum este monentul pentru a spune ce aveam de spus,dar o sa il las pe tata sa spuna si dupa o sa spun si eu.Asta o sa fie interesan.
Ne asezam pe canapeaua din sufragerie,eu fiind in parte stanga a tatei,iar mama in partea dreapta, stand cu capul asezat pe umarul tatei si manhaindu-l usor pe piept.

Another WayUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum