Capitolul 3

36 3 0
                                    

In sfarsit am aterizat dupa trei ore de zbor,nu mi-a placut niciodata sa zbor cu avionul,dar imi plac foarte mult excursiile,cunosti locuri noi,oameni noi si multe alte chesti care nu le poti vedea zilnic.
Coboram si mergem cu totii pentu a ne lua bagajele.Dupa ce am luat bagajele ne indreptam spre iesirea din aeroport.Tata isi scoate telefonul din buzunarul blugilor si suna un taxi,care in zece minute apare.Ne urcam in masina dupa ce ne punem bagajele in portbagaj,iar tata ii spune soferului unde se afla hotelul in care vom sta.Este asa de bine sa imi petrec tipmpul cu parintii mei,sunt ca niste copii,iar lucrul acesta ma incanta.Nu mi-as dori ca parintii mei sa fie seriosi si la orice cuvant spus sa tipe si sa scoata flacari pe nari.Ma bucur ca am o familie perfecta,insa viata mea la liceul ala e un chin,toti sar pe mine cu vorbe dulci si fite doar pentru a-i accepta in grupul meu de prieteni si cel mai rau e ca am intrat in multe conflicte numai din cauza ca sunt populara.Eu nu sunt ca fetele care ar da orice sa fie in centrul atentiei,eu una as da orice sa nu mai fiu in centrul atentiei.Nu imi place sa ma trateze toata lumea ca pe o regina.Recunosc ca sunt rea si nu imi place sa par slaba in fata cuiva si mai e si incapatanare pe care o am in sange.O sa ma bucur din plin de excursia asta,cel putin pana ma voi intoarce la rolul de "regina a scolii".

-Amber,haide,am ajuns.Sunt scoasa din transa in care intrasem de catre mama,care deja isi luase bagajul,iar eu eram inca in masina cu taximetristul.Amuzant,dar si jenant in acelas timp.

-Am luat eu bagajul tau Amber.Spune tata cand ies din masina si imi zambeste.

Intram in cladirea uriasa si ne oprim la receptie,acolo erau multe canapele,doua masute de cafea si multe flori naturale.Tata se duce spre barbatul care lucreaza la receptie pentru a cere o camera.
El revine la noi fluturand trei chei in aer.

-Amber,o sa ai camera ta acum.Spune tata,iar eu ma incrunt putin.

-Dar,de ce,vreau sa stau cu voi.Spun cu o voce de copil rasfatat.La fiecare excursie eu dormeam cu parintii mei,nu stiu de ce,dar imi este frica sa dorm sincura in camera,mai ales intr-un hotel urias care e plin de oameni care poate vor sa ma raneasca.Daca cineva intra peste mine,daca a sa ma rapeasca cineva,gandul asta ma macina putin.

-Amber,ai saisprezece ani,nu o sa mai dormi cu noi la fiecare excursie, va trebui sa dormi singura.Spune mama încurajându-ma.

-Oricum,o sa ai camera langa a noastra,deci,daca iti este frica de bau-bau poti sa vii la noi.Spune tata ridicand din maini facand pe bau-bau si vorbindu-mi ca unui copil de doi ani.Imi dau ochi peste cap si intru in lift urmata de parintii mei.

Tata apasa pe un buton rosu pe care scrie numarul trei,ceea ce inseamna ca o sa avem camere la etajul trei.Liftul se opreste si noi iesim mergand pe holul lung pana cand tata o sa ne spuna unde ne sunt camerele.

-Amber asta e camera ta.Spune tata oprindu-se in fata camerei cu numarul 103.Noi o sa fim la cameta 104.Continua tata,dupa care ma pupa pe obraz si pleaca spre camera lui si a mamei.

Deschid usa si raman in pragul ei cu gura deschisa,bagajul cazandu-mi pe jus din cauza uimirii.Camera era superba,peretii erau de culoare roz,patul era unul de doua persoane situat in mijlicul camerei,pe el fiind o lenjerie de culoare roz cu flori albe si perne de aceeasi culoare,o plasma de un metru era lipita de peretele din fata patului,iar in partea dreapta era un dulap dublu care nu cred ca o sa il umplu prea mult.Imi riduc bagajul si inchid usa in urma mea pasind spre pat unde pun valiza si incep sa despachetez.
Dupa ce tremin de despachetat ma uit la telefonul meu pentu a vedea cat este ceasul,era ora sapte.Primesc un mesaj de la mama care imi spune sa ma pregatest pentu ca la ora opt o sa mergem la un restaurant pentru a lua cina si imi multumesc in sinea mea pentu ca am pus rochi si pantofi in valiza.Imi aleg o rochie alba stil printesa pana la genunchi si o pereche de platforme negre pe care le pun pe pat,dupa care merg spre baie pentru a-mi face un dus.Intru in baie si imi dau hainele jos ramanand goala si intru sub dus lasand picaturile de apa sa imi spele corpul.Dupa ce termin imi infasor un prosop alb in jurul meu si merg in camera pentru a ma pregati.Imi iau lenjeria de culoare alba si dupa ce imi usuc parul imi imbrac rochia si ma machez cu putin rimel,tus si luciu de buze,iar parul il indrept si il las pe spate.Imi incalt pantofi si ii dau mesaj mamei spunandu-i ca sunt gata.Observ ca e ora opt si zece minute,iar mama nu au raspuns la mesaj,asa ca o sun.Dupa cateva tonuri mama raspunde.

Another WayUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum