ASİSTAN B.1

199 6 0
                                    

MultiMedya Selin

"Hayır yani anlamıyorum ki seni ne var bu Holdingde?" Ben de seni anlamıyorum ya.
"Ne var biliyor musun bu Holdingde. İlk olarak adama bir sözüm var." Sonunda açıkladım be.
"Sen beni de gözünden çıkarmışsın." dedi ve odadan çıktı. Tartışmanın büyüdüğü belliydi zaten ama tutamadım kendimi ne yapabilirdim üzerime geldi. Gitsem mi acaba yanına. Ya merak da ediyorum ki yanı. Neyse sabah ararım  onu.

Sabah kuş cıvıltılarıyla uyandım ama serseri gibiydim. Her ne kadar düzenli yatsam da berbat bir halde uyanıyordum işte. Ama kendimi sıkmıyorum çünkü bir saç taramaya bakar. Dur ben Buğra' yı arayacaktım dimi. Evet ama biraz bekleyebilir bence böyle aç susuz onu arayamam. Biraz yemek yedim her zaman ki gibi ve Buğra' yı aradım. Tabii ilk açmadı. Olsun ben yine aradım.

"Alo." dedi ve klasik bir başlangıç yaptı.
"Sana bir şey demek istiyorum."
"Söyle." bu ne demek ya.
"Özür dilerim." ben özür mü diledim?
"Sen özür mü diledin?" bak benimle aynı düşünce de işte.
"Evet! Dileyemez miyim??"
"Dileyemezsin!" dedi "Sen dilemezsin!"
"Ben seni arıyorum senden özür diliyorum senin dediğine bak ya." dedim ve telefonu yüzüne kapattım. Asla yapmam dediğim şeyi bugün Buğra' ya yapmıştım. Ama o anlamıyordu işte. Ama bugün iş teklifim için Karasu Holding' e gidecektim. Bunun için hemen makyaj yapmaya başladım ve en güzel kıyafetlerimle taksi çağırmak için elime telefonumu aldım.

"Alo." dedim ve oda bana aynı cevabı verdi. "Ben bir taksi çağırmak istiyorum."
"Neredesiniz?"
"Ben Sizin durağın oraya geleceğim zaten."
"Tamam abla o zaman neden bizi arasında?" şok oldum onu dediğinden itibaren.
"Sen bana abla mı dedin? Ben senin çocuğun yaşındayım neyse sen beni kapıdan al." dedim ve adresi verdim.

"Nereye?"
"Beşiktaş merkeze gideceğim."
"Tamam." dedi ve büyük bir sessizlik oluştu ta ki

Bu kitabı cheerfulgirl123 ile beraber yazıyoruz. Diğer bölüm yarın gelecek.

ASİSTAN (Wattys2016)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin