Prolog

39 4 2
                                    

Znáte ten pocit když přijdete o nejlepšího kamaráda?! Já ano! S Thomasem jsme dělali všechno spolu. Byli jsme nerozlučná dvojka a nebýt JÍ nikdy by to neskončilo! Ashley, ta protivná mrcha! Jak já jí přeju jen to nejhorší! MRCHA! Doufám že shoří v pekle! Nejradši bych jí teď prostřeli hlavu. Ale nesmím se zabývat takovými prkotinami! Musím vymyslet pomstu! 

Ale nezaplatí jenom ona, i Thomas na tom má svůj podíl a půjde ke dnu s ní! Nebýt mě ti dva by se nikdy nepotkali! Prý nejlepší kamarádky až do smrti. Pff! Tohle by nikdy nejlepší kamarádka neudělala! A Thomas?! .. Upřímně je to hajzl! Nechápu proč jsem se sním scházela a ztrácela s ním jenom zbytečně čas! tajně se stýkali za mými zády! Neříkám že tohle by mi nějak moc vadilo, ale já s Thomasem spala, a on?! Tvrdil mi že jsem jediná se kterou spí, přitom chrápal i s Ashley!! 

Prý se mu Ashley vždycky líbila, jen se jí bál oslovit! Kravina!! Zklamal mě a ona taky. Ale zaplatí za to!! Jen-tak z toho nevyváznou!! Áá málem bych zapomněla ještě na Susan!! Další mrcha, která zaplatí za svou chybu! 

Kdo mi teď zbyl? Nebo bych si spíše měla položit otázku kdo jsou moji přátelé?!? Pravý přátelé? Nikdo mi nezbyl! Všemi jsem opovrhovala a teď nemám nikoho. Ale nevadí, já si sama vystačím, nepotřebuji k životu druhé lidi a už vůbec né takové jako byli tihle tři!! 

Najdu si nové kamarády. Pravé! Žádné falešnosti!! Nepotřebuji tuhle ubohou partičku populárních lidí! Vždycky jsem pro ně byla ta DRUHÁ , a teď už to vím!! 



Takže ahojtéé :D :) . Jak už jsem psala v informacích, začala jsem psát nový příběh. Doufám že se chytne a bude Vás bavit. Sama osobně mám z tohoto příběhu větší radost a i mnohem líp se mi píše než ten předtím. Důvody proč jsem sekla s tím prvním máte v informacích. Tady ode mě máte krátký prolog, abych Vás trochu navnadila na můj příběh. Takže já doufám že Vás chytne a budu tu mít nějaké stálé čtenáře :) 

Mám Vás všechny ráda Vaše Sweete :-*♥


Ta DRUHÁKde žijí příběhy. Začni objevovat