Láska

67 4 0
                                    

Co je to láska? Hodně často mě napadá, co by mi odpověděla máma...
Ale ona o lásce nevěděla zřejmě vůbec nic. Taky proto asi odešla, sotva jsem se narodila.

Táta mi nikdy neřekl kam. Vlastně o ní nikdy nemluvil. A když jsem se začala ptát, mlčel. Byly doby kdy jsem si myslela že mě opravdu přinesl čáp a žádná máma neexistuje. Ale pak jsem našla v tátově pracovně starou fotografii, která měla zprohýbané rohy, asi že se nosila v peněžence. Fotografie byla vybledlá, ale tu ženu jsem poznala téměř okamžitě měla stejně kudrnaté vlasy a tmavě hnědé oči jako já.
Když pózovala na fotografii mohlo ji být 16. Přesně jako mě dobře až za 4 měsíce mi bude 16. Přemýšlela jsem jestli to nemůže být třeba máma....

Asi jste poznali že jsem jedináček.. A máma odešla z neznámých důvodů bůh ví  kam..
Proto žiju ve staré vile na okraji města s tátou a babičkou. Babička je jediný člověk který mi rozumí. Je mi líto že to musím psát ale je to tak. Táta se o mě nikdy moc nezajímal, spíš se mi stranil a vyhýbal... Ale samozřejmě to nedával najevo.

Když jsem byla malá a chtěla jsem aby mi táta přečetl pohádku na dobrou noc, nebo aby si semnou hrál když babička nebyla doma. Vymluvil se na to, že má hodně práce, ale já vím že to nebyla pravda jednou jsem poslouchala za dveřma když telefonoval s někým z práce nejspíš s šéfem. Vyhodili ho z práce, ani babičce to neřekl proto pracoval 6 měsíců v centru města v obchodě. Dokud na to nepřišla babička a nesehnala mu díky svojí známe práci. Tak nám lhal. Jediní 2 lidé které v životě mám a jeden z nich mi lže. Ano už jako malá jsem neměla moc kamarádek, asi proto že jsem nechodila do školky, protože když babička nastoupila do důchodu měla na mě spoustu času...

NechtěnáKde žijí příběhy. Začni objevovat