Незабутній день

206 19 0
                                    

Я прокинулася і побачила перед собою Макса який обіймав мене.Я хотіла вибратися але він ще дужче обійняв і сказав.

-Тепер ти точно нікуди від мене не дінешся кохана моя дружина.

-Що я тут роблю і звідки ти взнав де я?-зло запитала я.

-Мені Олег подзвонив і сказав що ти в нього і я приїхав і ще він сказав тобі передати що так буде краще і щоб ти забула всі образи-сказавши це я пбачила перед собою огромезний букетище.
-Які вони красиві-сказала я повернувшись поцілувала його я
-І я думаю що моїй мамі вони сподобаються-сказавши це він усміхнувся а я кинувши на нього букет пішла в ваннуу.
-Ей я ж пожартував-говорив він за дверима які я закрила-Ну відкрий я теж хоч з тобою в душ-Після цих слів я відчинила двері і ми з Максом "прийняли разом душ".Після душу я вже прийняла бадьорий душ і вийшови з ванної побачила толстовку з ведмедико,джинси і коричневі черевички.Я вирішила одягнути це.Коли я одягнулася то заплела рибячий хвіст і почула крик з сусіідньої кімнати готелю.Ми з Максом забігли і я запитала:
-Що з вами,чого на готель цілий кричите.
-ТА так нічого зникла Еліс,несказавши нічого записку написала"Сонце я пішла",куди пішла?чого пішла?
Я розхвилювався вот і кричу-сказав зло Стайлс
-Та заспокійся нарешті,нічо в дома,не кричи на мене поняв-сказала Еліс.
Ми вирішили заспокоїтися і піти всі в кафе.І я помітила що Еліс замовила омлетик,відбивні,бульбочку,Квашині огірки і каву і тут моє серце затьохкало від щастя що схоже я буду тіткою.Я вирішилазомовити тірамісу, ковбски,помідорку і смачну гірчичку а Макс і стайс предпочли просто омлет і каву.Коли принесли замовлення тоя нашвидкоруч все змішала і почала їсти а ця нагла сестра взяла свою ложечку і ми почали разом їти додаючи все що попадалося під руку і як на дивно наша страва вийшла доволі смачна для нас і Макс і Стайлс коли пробували зразу ж побігли в туалет.Потрібно Максика перевірити на жилудочок.

Після кафе ми вирішили простовідпочити від світу і позайматися бо я вже давно не займалася.Коли ми займалися Макс хотів завжди мені допомагати.Коли наші заняття закінчилися Еліс забігла в кімнату і зхвильовано почала говорити
-Ви не знате де Стайлс
ні не знаємо-сказала з здивуванням хоча знала що Стайлс хоче їй освідчитися.
-Він вроді на закупи поїхав в сусіднє село-відповів Макс.

Коли Еліс пішла то ми з Максом вирішили пограти правду і дію.Перший запитував Макс

-Правда чи дія?
-Правда-сказала я.
-У тебе щось було з Олегом і Андрієм?
-З Олегом нічого прото друзі а з Андрієм зустрічалася з 1 клау а тепер ненавиджу і ще нічого унас не було.

-Ок тепер ти і я вибираю дію.

-Хм...ну тоді...зроби тест на вагітність я ж знаю що ти вже все знаєш і кстаті візьми тільки один бо мені ще потрібно.
Після цих слів він взяв тест і пішов в ванну а я залишилася його чекати.Уже пройшло 15 хв. і він прийшов весь сумний
-Кохана ти ж мене не залишиш батьком одиначкою правда?-сказавши це він простягнув мені тест з одною полоскою а другою намальованою.Я почала реготати і він теж.Потім ми ще трішки пограли ну я задала щоб він надув шарик з презирватива а він щоб я зробила вершки і потім обмазав мне ж ними а я так старалася для нього.Після гри ми пішли дивитися фільм"Хатіко"але я не додивилася бо заснула на плечі Макимка.



Діагноз-закоханаWhere stories live. Discover now