Bölüm 1

205 7 7
                                    

Merhaba ben Elif 16 yaşındayım 5 yıldır Kore fanıyım hikayemi okurken müziği dinleyebilirsiniz.Keyifli okumalar...Facebook sayfamızı takip etmeyi unutmayın Fıghtıng!!

Sabah gözüme yansıyan güneş ışığıyla birlikte uyanmıştım Yine okul Yine okul hayatımızdan eksik olmayan tek şey okul!! Artık bıkmıştım gerçekten ne zaman bitecek bu çile benim küçük bir hayalim ve hayalim için küçük bir miktar para lazım Koreye gidip çevirmen ve yazar  olmak benim hayalim  gerçekleşmesini isterdim ama daha 40 fırın ekmek yemem lazım malesef.. Bu hayatta insanın her istediği olmuyor belki böylesi daha hayırlı bizim için bunu bilemem yine kendi kendime konuşuyordum annem bağırdı 'eliff' hemen aşağıya indim sofraya oturduk annemle beraber yaşıyorum babam ben 2 yaşındayken ölmüş hatırlamıyorum zaten. 

 okula doğru yol almaya başladım yürü yürü yürü. 15 tatil bitti ve yine okul bugün ilk gündü osmanı özledim.. Okul hayatım gayet güzel ve sakin sessiz bir tipim yani sessiz sayılırım^-^ neyse sınıfa girer girmez cırtlak ezgi bağırmaya başladı 'Eliiiiiifff' bu ses nasıl bir ses aman Allahım!! koşarak yanıma geldi hemen dedikodu 

Ezgi:neler olduğunu bir duysan

*:ne var ezgi

Ezgi:senin Osman büşra ile aldatıyormuş seni 

*:hadi oradan inanmam

Ezgi:Git sor Alla Alla 

ezgi her zaman ki gibi götünden atıyordu inanmamıştım tabi biz Osman la 2 yıldır çıkıyoruz ilişkimiz gayet güzel aynı sınıftayız ve gayet mutluyum Büşra ya gelirsek her yerde popi olmaya çalışan bir ezik kendisi ile kavgalıyım saç baş girmiştik tabi ben kazandım orası ayrı acaba doğrumu söyledi ezgi sayesinde kafam karışmıştı acaba Osman benden sıkıldı mı olamaz öyle şey! ezgiyi öldürebilirim ders zili çaldı sıra arkadaşım Batuhan bu dönemde geç kalmıştı çocuk her zaman gecikir öğretmenler bile alışmış olmalı ki kızmadılar hemen oturup selam verdi bana severim çocuğu biraz gıcık ama olsun ilk dersimiz edebiyattı en sevdiğim ders herkes ilk ders olsa gerek avazı çıktığı kadar bağırıyordu bende ortama ayak uydurdum Osman gelmemişti hemde ilk gündü çok sinirlendim özlemedi mi beni merak ediyordum Büşra ya sormak istemiyordum zaten sorsam da atar yalan söyler hoca kızmış olmalı ki bir bağırdı  kulaklarımız gitti herkes birden sustu hoca klasik konuşma yaptı ve derse hemen başladı herkes birbirine bakakaldı ilk günden ders komik ama hocada haklı 30 kişiyiz ve herkes birden bağırıyor her sınıfta bide cırtlak sesli kızlarımız vardır ya bizde tam 4 tane var maalesef Cemre,ezgi ve adaşım elif tam bir deliler hoca hepsini ayırmaya çalışsa da başarısız hoca derse başlamıştı her zaman ki gibi dinlemiyordum bugün hiç bir derse konsantre olamadım sadece anime çizip durdum herkes şaşırdı Elif sen nasıl dinlemezsin diye normalde de dinlemem ki boş boş bakarım hayallere dalarım ezikler de dinliyor sanıyor ben ve ders komik olmayın  lütfen hayatım zaten çok zor ne dersinden bahsediyorsunuz hemen büyüyüp aileme yardım etmek istiyorum zaten onlar için bir yüküm .

Saate bir baktım 13.30 çıkış saati gelmişti ne çabuk eve koşarak gittim ve hemen bilgisayarı açtım bir sürü sekme açtım cheese in the trap,ostler ve facebook hemen facebook da Osman'a  baktım çevrim içi görünüyordu bugün neredeydin yazdım sadece görüldü bıraktı buda neydi şimdi!! sinirden bilgisayarı kapatıp fırlattım yemek bile istemiyordum 1 saat kadar boş boş oturdum sıkılmıştım telefona bakıp durdum aşağıya indim hemen çikolata aldım şuan en iyi gelecek şeydi belkide bilgisayarı açıp Moorim school'u açtım gerçekten harika bir dizi veliaht beyimiz için üzülsem de yinede güzel annem tam ben dizi açtım beni bastı yinemi Kore dedi daha yeni açtım anne dememe rağmen bana inanmadı oda haklı bilgisayarımı aldı ve kitap oku diyerek gitti çok acımasızdı-.- Saat daha 5 ve ben çok sıkıldım ne yapsam diye düşünürken Ateş odamın kapısını tırmaladı kapıyı açtım herhalde çişi gelmişti elimi çekiştirdi bu arada Ateş benim 2 yaşındaki köpeğim terrier cinsi erkek tasmasını taktım ve dışarı çıktım biraz dolaştık parka gittim ateşin kız arkadaşı da oradaydı serbest bıraktım koşarak gitti o oynarken bende telefondan aramasını bekledim belki arar diye mal mal telefona bakıyordum ateşi yanıma çağırdım ve biraz yürüdük saati unutmuştum saat altıyı geçmişti eve doğru yürümeye başladık şuan o kadar tipsizdim ki pijamalarımla çıkmıştım inşallah okuldan kimse görmesin diye koşmaya başladım 

Kimse görmemişti eve girdim ateşin ayaklarını yıkayıp biraz oynadım ardından yemeğe oturdum çok iştahsızdım ağzıma zor atıyordum annem bile şaşırmıştı her ne kadar 45 kilo olsam da çok iştahlıyım yemeğimi yedim ve anneme yardım ettim daha sonra ateşle biraz oynadım ve  kitap okumaya odama çıktım en azından hocalar ödev vermedi saatler bugün hiç geçmiyordu okulda hızlıca geçti fakat evde mal gibi oturuyordum kitap çok sıkmıştı yatağıma uzandım ve tavana mal gibi bakmaya başladım acaba şimdi Kore de olsaydım ne yapardım bir gün bu hayallerimiz gerçek olacak mı hepimizin tek hayali belkide Kore benim bir kaç tane hayalim var aileme bakmak,Kore ye gidip çevirmen ve yazar olmak ve yakışıklı bir Koreli koca her neyse yine saçmaladım televizyonu açtım ve kanalları çevirmeye başladım şanslıydım elin oğlu varmış izlemeye daldım ve gözlerim kapanmaya başladı osmanda haber vermedi yarın da gelmezse ben ne yaparım ona sormalıyım ezgi doğrumu söyledi bana çok merak ettim uykum geliyordu ve geri gidiyordu en son televizyonu kapattım yatağıma yattım ama uyuyamadım yarım saat kıvrandım yarın gelirse ne demeliyim dizide izleyemedim bugün çok sıkıcı bir gündü..

  

Hikayemi umarım beğenirsiniz devamı gelecektir benim için vote ve yorumlarınız çok önemli Kumao!!facebookta bekleriz 

  

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 13, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KOREAşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin