Alarm sesiyle uyandım yine, yatağın ucuna oturup sersem gibi halının desenlerini inceliyordum. Taaki annemin kafama yastık fırlatışına kadar 😒 Bugünde travma geçirmiş gibi kalkmıştım. Kalkıp hazırlanmaya başladım okula yetişmem lazımdı. Hemen deri ceketimi giyip sade ve rahat bir makyaj yapıp evden çıkmıştım. Otobüs durağına doğru yürüdüm, ama insanlar bana çok garip bakıyorlardı bunun nedenini düşünürken durağa varmıştım bile. Okulum uzaktı tam dört vesayetle gidiyordum. Yolculuk uzun sürsede olsa egleniyordum ve artık okula varmıştım. Üniversite kapısının önünde birçok araba ve motorsiklet vardı. Insanlar okula bu türlü araçlarla gelirken ben neden otobüsle gidiyordum ki sanki ? Bu çok sinir bozucu bir durumdu. Ama çocukluğumdan beri motorsikletlere olan bir ilgim vardı ve bu artık tarzıma bile yansımıştı. Deri ceketler, siyah pantolonlar, motorsiklet amblemleri olan kapşonlu hırkalar, bordo rujlar, tarzımı seviyordum siyahların kadını olmak hoşuma gidiyordu. Okulun içine girdim merdivenlerden çıkarken elinde motorsiklet kaskı olan deri ceketli ve tarzıma yakın boynunda akrep dövmesi olan kumral ve rampa saçlı bir çocukla karşılaştım. Gerçekten ideal biriydi "Özellikle benim için 😏" O merdivenlerden inerken ufak bir tebessüm ile gülümsedi. Biraz pasif bir çocuğa benziyordu davranışları, yürüyüşü herşeyi sakin ve düzgündü. Hoş ve yakışıklı bir erkeğin bu kadar pasif olması garipti aslında genelde böylesine yakışıklı erkeklerin egosundan geçilmediğini sizde çok iyi bilirsiniz. Ama bu çocuk farklıydı, bu yüzden istemsizce ona dahada çok yaklaşıyordum. Delicesine bunları düşünürken sınıfıma varmıştım bile. Asel'in yanına oturdum birinci ders bitene kadar aklımdan çıkmayan bu çocuk kimdi, ismi neydi, nasıl bir kişiliği vardı? Devamlı bunları düşünüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARARSIZ AŞK
Teen FictionBirbirimizle konuşmamız yasakken gözlerimizle sevdik birbirimizi, birbirimize bakmamız yasakken ruhlarımız okşadı gönüllerimizi... Yakışıklı, motorcu ama bir o kadarda pasif bir erkek. Güzel, muazzam ama bir o kadarda deli bir kız. Ikiside birbirine...