Onun yanındayken her şey çok farklı bir hal almıştı hatta Asel'i kafede unuttuğumun bile farkında değildim. Bir hışımla fırladım çimlerin üzerinden Buğra bana bakıyordu ve şaşırmış bir yüz ifadesiyle, "Neyin var ? Ne oldu ? Üzerine kahve mi döküldü ? " diyerek sorularını art arda sıralarken arkadaşımı kafede unuttuğumu söyledim. Gülmeye başladı "Arkadaşın bebek değil istediği zaman yürüyebiliyor sanırım değil mi?" diyerek gülmeye devam etti ve kolumdan tuttu "Biraz daha kal lütfen." dedi. Gülüşüne bayılıyordum çünkü onu her zaman gülerken göremiyordum çok durgun bir çocuktu. Fırsattan istifade yanına oturdum "Peki sadece on dakika." dedim. Kafasını salladı ve kabul edercesine gülümsedi. Hemen şu en çok merak ettiğim soruyu yönelttim ona "Neden bu kadar durgunsun?" bir anda yüzündeki o tatlı gülümseme yerini garip ve duygusuz bir ifadeye bırakmıştı. "Boşver bende böyle bir kişiliğim." diyerek konuyu geçiştirdi. Zaten bende çok üzerine gitmek istemiyordum aslında. İkimizde deli gibiydik birbirimize devamlı gülüyorduk. Neden diye düşünürken elimi hemen kalbimin üzerine koydum eğer kalbim çok hızlı çarpıyorsa aşık olmuştum normal ritimdeyse rahattım. Kalbimi mi merak ediyorsunuz, delicesine atıyordu nefes alırken bile garip hissediyordum kendimi. Hava iyice bozulmuş rüzgar şiddetini arttırmıştı. "İçeriye girelim mi" dedi Buğra. Tabiki hava iyice kötüleşti üşütmeyelim dedim. Lafımı bitirir bitirmez yüzüme döndü gülümsedi. Nedenini bende anlamamıştım ama hoşuma gitmişti. Okulun içine girdik merdivenlerden çıkarken herkes bizi izliyordu, Neden? Mevzu neydi? Gideceğimiz yere varmıştık ve ayrılmamız gerekiyordu ama onun yanımdan ayrılmasını istemiyordum, aşık mı olmuştum yoksa? Hayır hayır bu olamazdı bu kadar kısa bir sürede aşık olamazdım ben... Yüzüme baktı "Umarım tekrardan görüşürüz" diyerek gülümsedi. Bende tabii diyerek gülümsedim ve elimdeki kaskını ona uzattım, teşekkür ettiğini söyleyerek yoluna devam etti. Ama devamlı arkasına bakıp gülümsüyordu. Kendimi garip hissettim acaba bende bir sorun mu vardı diyerek lavaboya gittim. Hayır bende bir sorun yoktu deli miydim acaba... Artık dersim bitmişti yorgun bir şekilde çıktım okuldan. Kapının çıkışında motorsikletine binerken gördüm eve gidiyordu sanırım diyerek yanına uğramadan durağa yürüdüm. Otobüse bindim ve artık eve gelmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARARSIZ AŞK
Fiksi RemajaBirbirimizle konuşmamız yasakken gözlerimizle sevdik birbirimizi, birbirimize bakmamız yasakken ruhlarımız okşadı gönüllerimizi... Yakışıklı, motorcu ama bir o kadarda pasif bir erkek. Güzel, muazzam ama bir o kadarda deli bir kız. Ikiside birbirine...