ilk okul macerası

11 0 1
                                    

Okula yeni gelmiştim, etrafa bakınırken bi kız bana seslendi oda okulda yeni olduğunu söylediğinde aslında baya rahatladım adı zeynep idi . ilk ders için heyecanlıydım öğretmen beni tahtaya kaldırdı ve kendimi tanıtmamı istedi ben tabi çok heyecanlı olduğum için biraz zor durumda kaldım ama çok sevecen bir öğretmenim olduğu için biraz rahat ettim.
Okulu gezerken çok büyük bir laboratuar gördüm ama içeri giren okuldan atılma cezası yazılı bir tabela gördüm biraz korkmuş olabilirim içeri baktığımda iki tahta ve 60 masa gördüm , sadece bu kadarla da kalmadı 8 tane de bilgisayar vardı. Aslında biraz şaşırdım çok fazla gibi geldi ama yinede kimseye söylemedim nolur ne olmaz.
9 ders olacağını öğrendim ne şans ama eski okulum da aynıydı ama eski okulumu da özledim biraz sanki ama olsun okula alışmaya biraz başladım sanki ama eski okulumla aynı olması beni çok mutlu etti ...
Okula geldiğimde bir çocuğa rastladım o kadar yakışıklıydı ki inanamazsınız ama gerçekten yakışıklıydı bir de baktım çocuk benimle aynı sınıfta çok sevindim hatta öğretmen yer planı yaptığında yanı geldi birlikte oturmaya başladık adı Rüzgar'dı biz onla birlikte çok eğlenip gülüyorduk gerçekten günlerimiz çok zevkli geçiyordu taki ben aşık olana kadar aslında çok garip bi şey var ki o benim en iyi arkadaşımı seviyordu benim için tam bir yıkıntı ama yapacak bir şey yok bir kere oldu ikincisinde olmaz dedim ama yine aynı kişiye aşık oldu benim sevdiğim çocuk en sonda pes ettim artık hiç kimseyi sevmicem dedim ama bakalım ne olacak merakla beklerken ...............

MutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin