9

54 2 1
                                    


  Tried to break my heart 
Kalbimi kıramaya çalıştın 

Well it's broke
Eh işte kırıldı

Tried to hang me high
Beni asmaya çalıştın 

Well I'm choked
İşte boğuldum 

Wanted rain on me
Yağmuru üstümde istedin 

Well I'm soaked
İşte sırılsıklamım 

Soaked to the skin
Tamamen sırılsıklam  

Radyodan gelen sesler beni tamamen başka bir dünyaya sürüklüyordu. Bu şeyi seviyordum. En azından şarkıya eşlik ederken düşüncelerim beni rahat  bırakıyordu.

İki hafta. 

Zayn bana sürtük diyeli iki hafta olmuşdu. O günden beri şirkette yüzüne bakmamış, toplantılara katılmamışdım. Ne onu, ne de gereksiz sevgilisini görmek istemiyordum. Bıkmışdım.

Beni her gün öldürüyordu.

Onu her gördüğümde illa canımı yakacak, beni öldürecek bir şeyler söylüyordu. 

Hala sevip sevmediğine karar vermemiştim. Ama galiba artık bitmişdi. Biz bitmişdik. Sanırım bunu kabullenmem gerekiyordu. 

Gitmişdi

Ve ben o gün sadece 21 gram eksilmişdim*. Daha fazlası ya da daha azı değil. 21 gram. 20 ya da 22 gram eksilsem, inanın canım hiç yanmazdı. 

Bedenimden önce öldüm ben. 

Ne kadar acı değilmi? Düşünsenize ruhunuz ölüyor ve bedeniniz hala yaşıyor. Dünyaya haps olmuş gibi. Ama daha kötü. 

  Değmiyor bazen uğruna yorulduklarımız... 

Zayn öğretmişdi bunu bana. Uykusuz gecelerime değmiyordu. Onun için akıttığım onca göz yaşıma değmiyordu.

Anlamak acı verir...

Anlamışdım artık ben de. Artık onun hayatında yerim olmadığını. O kadını sevdiğini. Uzun zaman almışdı ama anlamışdım.

Keşke

diye düşünüyorum bazen. 

Keşke Dylan'ın gitmesine sebep olmasaydım.

Keşke bana dokunmaya bile kıymayan Dylan'ı bırakıp ta, beni parçalara ayıran Zayn'a ait olmasaydım o gece. 

Bilirsiniz,

Ama amalar yasaktır, keşkeler kilitli. 

***

"İşte"

Niall'ın uzattığı bira şiçesini aldım ve tam karşımdakı masaya koydum.İçmek istemiyordum. Çünkü içince deliriyordum. Ve şu anda deliremezdim. Çünkü delirirsem Zayn'ın ayakalarına kapanıp "odaya gidelimmi, yakışıklı?" demekden korkuyordum. Cidden sarhoş olduğumda Zayn'la böyle konuşurdum. İyi ki sadece Zayn'la. Diğerlerine bunu söylediğimi hayal bile edemiyorum. Ugh!

Zayn demişken. O ve sarı sevgilisi de burda. Bir de Luke. Her eğlencemize maydonoz oluyorlar ve sinirlerim bozulmaya başlıyor artık. Taylor tam olarak beş ve Luo yedi kere gitmelerini ima etmişdi. Zayn da oturuşunu hiç bozmadan yaptığı şeye devam etmişdi. Sinir bozucu diye demişdim -,-

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 06, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Black Heart/MalikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin