1. bölüm

144 5 0
                                    

Jany sokakta arkadaşlarlyla dolaşırken bir kafede çay içerler ve Jany en yakın arkadaşı Carl ' la birlikte kafeden çıkarlar ve yine serseriliğe devam ederler dalga geçerler ve hiç bıkmadıkları huylarına devam ederler yani kavga edip duvarlara kararlamak bunlar yine kavga edip duvarlarına giderler aralarında bi konuşma geçer . Carl şöyle der.
- Kardeşim biz bu huyumuzdan nasıl kurtulcaz? (diye soru sorar.)
Jany şöyle bi cevap verir.
- Kardeşim biz bu yuz bizi böyle kabul etsinler .( der)
Carl şöyle der.
- Doğru diyosun kardeşim bizi böyle kabul etsinler ( der )
Ve duvarı karalamaya devam ederler sonra iyi vakit geçirirler ama sanki Jany suratı asık gibiydi Carl soru sorar ona şöyle der.
- Noldu Jany
Jany
- Kardeşim biz böyleyizde insanlar sanki bize başka suratla bakıyolar.
Carl
- Dostum bizi kıskanıyolar der biz serbestiz onlar anne kuzusu. ( der)
Tabi bu arada Carl ında moreli bozulur. Zamanları çabuk geçer o duvarda 7 saatlerini geçirdiklerini fark ederler tabi bu iki dosttun suratları üzgün olur ama onlar hiç bir zaman pes etmediler ve her zaman kendilerine morel veriler ve mutlu olurlar bunlar saten çocukluklarından beliydi böyle iyi bir arkadaş olcakları bunlar hiç bir zaman pes etmediler etmezlerde .

Sokak SerserisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin