&POSTANOWIŁAM NAPISAĆ TEN PROLOG INACZEJ NIŻ WSZYSTKIE&
Denisa:
-Wygląd, jest chudą i niską niebiesko okom blondynką. Jej karnacja jest strasznie blada, a jej zęby zdobi szarawy aparat na zęby.
-Cechy, jest sympatyczną i miłą dziewczyną. Czasem potrafi pokazać swoje drugie ja.
-Styl ubioru, kocha luźne ciuchy, ubiera się zawsze tak jak ma ochotę.
-Zainteresowania, jej zamiłowaniem jest siatkówka i jeżdżenie na fiszce, ale potrafi też śpiewać i tańczyć. Gdy ma wolny czas prowadzi kanał na YouTube na, który wrzuca swoje covery, a także układy do tańczenia.
-Przeżycia, gdy chodziła do szkoły podstawowej nękali ją, ale po tym gdy założyła kanał zaczęli ją uwielbiać. Gdy miała 14 lat jej były chłopak był z nią dla głupiego zakładu, gdy Denisa to odkryła to ją zgwałcił (MIAŁ 18 LAT!).
-Idole, do jej idoli zaliczają się tylko chłopcy z zespołu Bars and Melody.
-Marzenia, jedynym z jej marzeń jest spotkać chłopców z BAM, a także iść na ich koncert.
-Miejsce zamieszkania, mieszka w Warszawie, ale niestety lub stety niedługo się przeprowadzia do... (TEGO DOWIECIE SIĘ NIEBAWEM :D ZŁA JA :D)
-Rodzina, mieszka z bratem (IGOREM), mamą (EMILIĄ), tatą (ALEKSANDREM)i psem (YORKIEM JEST JEJ MA NA IMIĘ ROXY).
-Przyjaźń, przyjaźni się z Martyną (POZDRAWIAM MOJĄ PRZYJACIÓŁKĘ).
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Elo elo 320 i tak właśnie wygląda prolog książki o BAM :D myślę, że wam się spodobał bo mi ogl tak, piszcie co o tym sądzicie w komach.
Tak btw. książka o Naruciaku będzie istnieć :) ale na razie chciałabym zacząć tą książkę, przepraszam za tamtą, że nie dodawałam rozdziałów chyba tydzień, ale nie mam weny na tamtą, ale nie martwcie się w weekend może pojawi się rozdział w tamtej gdyż iż ponieważ w sobotę chyba o 18 mam zebranie strażackie tak jestem w straży, ogl tak jak mój tata :D... Pozdrawiam deseczkę_jasia, którą będę pozdrawiać w każdej książce :)
YOU ARE READING
Remember me-Bars and Melody
Fanfic14 letnia Denisa kolejny raz przeprowadza się z rodziną z Polski do Walii. Czy wielka fanka Bars and Melody będzie miała możliwość spotkania się z nimi poza koncertem? Co da jej ta znajomość? Czy będzie szczęśliwa? Który z chłopców będzie jej pisany...