Cine esti tu ?!

91 10 3
                                    

Barbatul de ieri ...numai la el m-am gandit pe parcursul noptii ...

Cum poate un om sa imbine asa perfect frumusetea rapitoare a unei creaturi mitologice cu realismul de care da dovada, felul  cum parul ii ateriza pe chipu' lui angelic , ochii lui a carui culoare nu am putut sa o deslusesc ....oh biata faptura divina , a cui apartii tu ?!

Am ajuns sa visez cu ochii deschisi la ceva ce nu m-ar lasa inima sa spun ca ar putea fi al meu , sa fim realisti ... parul meu atat de neingrijit nu ar putea atrage atentia nimanui , buzele uscate si crapate nu au fost atinse niciodata de nimeni , pielea mea mult prea alba ar putea duce chiar spre o boala , desii mai mereu stau sub soarele arzator acesta si-a facut mila de mine lasandu-ma la fel de alba .

Ciocanitul ce rasuna din partea usii ma face sa tresar , oh nu ...iar am stat prea mult pe ganduri ..probabil ca mama vitrega s-a trezit si a observat ca nimic nu s-a clintit de la locul lui si ca probabil eu sunt absenta ...oh dar nu ma puteti invinovatii am si la ce sa ma gandesc ...

Ma dau jos din pat si ma indrept spre scaunul unde imi tin rochia si sortul cu care imi fac in fiecare zi treburile ...

Ma imbrac rapid si ma grabesc spre usa cu o teama ce imi sfasia sufletul . Dar spre surprinderea mea cand deschid usa nu ma astepta nici o privire urata sau vre-o amenintare sau chiar o palma pentru ca am indraznit sa nu imi fac treaba ...nu era nimeni ...rasuflu usurata si ies din camera inchizand usa dupa mine.

Intru in bucatarie ...vasele murdare stateau la loc de cinste pe masa ....dar imi aduc aminte ca eu le-am spalat si pus la uscat ieri pe toate ...se pare ca va trebui sa o iau de la capat .

Oftez si iau galeata indreptansu-ma spre fantana din curte , dau marele capac de metal la o parte si in fundul fantanii o apa cristalina se face vazuta , pe langa ea o fata cu parul auriu imbracata saracacios, oh dar stai ...acea fata sunt eu ...

Dau drumul galetii in fantana iar aceasta se izbeste de cate un perete, pana ajunge la sufrafata apei umplandu-se , greutatea galetii se sporeste iar eu trag de sfoara cu care am gelat manerul galetii aceasta urcand cu greu in sus .

Cand in sfarsit reusesc sa o scot la iveala ,minunatul pisoi al surorii mele se gandeste sa imi faca viata un chin si sare langa galeata daramand-o , aceasta cade pe hainele mele udandu-ma .

E: Oh pisoi rau , uite ce ai facut .... Il mustr eu dar acesta nu pare cu nimic aceftat , ba din contra  se uita neinteresat la mine dupa care pleaca 

Recuperez obiectul de pe jos si mai scot inca o galeata de apa , o duc pana in bucatarie unde o rastorc intr-un vad mare pentru spalatul vaselor si incep sa le frec pana ajung din nou curate .

Dupa ce termin ma duc in hambar ,deschid larg usile si un nechezat ma face sa imi indrept atentia spre micul grajdulet unde sta Sabrina , iau pe cat se poate in brate fan si il pun in fata, aceasta mancand pe nerasuflate .

Incep sa matur si sa pun in ordine toate obiectele ce se aflau ineregule , de la balotii de fan ce erau imprastiati peste tot la uneltele cu care o ingrijesc pe Sabrina ...

Oare  aceiasi grija are si acel necunoscut de frumosul armasar negru ca si pana corbului .Felul cum zambea ...fara sa vreau incep sa zambesc ...ce as dorii sa il mai revad  macar odata. 

Ies din hambar cu zambetu pe buze , arunc grauntele din castron pe pamant iar toate pasarile se ingramadesc pentru a apuca macar o inbucatura ...

Cu tregere de inima ma indrept spre locun unde l-am vazut prima data , poate s-a reintors ...poate il voi vedea din nou , acest gand ma bucur nespus...

Crengile copacilor sunt lasate si ravasite semn ca cineva a mai trecut pe aici ,oare  sa fie el ?! Pasesc neincrezatoare , cand observ armasarul negru legat de un copac inima imi tresare de bucurie ..bucuria stiind ca el e in apropiera , bucuria de al revedea pe misteriosul barbat .

Ma apropii de calul  ce se uita la mine fix .. intind o mana in fata si acesta  mi-o atinge cu botul. Dar nu apuc sa mai fac nimic pentru ca sunt smulsa de doua brate de langa armasar .

?: Cine esti tu ? 

.................................................................................................................................






Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 08, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

PredestinataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum