La inceputul anului 2009,s-au mutat la noi in cartier o familie foarte ciudata numita Gäsöer. Aceasta familie aveau o fata care vorbea singura si avea o papusa fara cap... Tot anul fata nu a iesit din casa datorita ciudateniei ei si ca parintii nu o lasau,deoarece ei credeau ca e nebuna. Dupa 5 ani ea avea 16 ani dar tot cu papusa in brate era crezand ca e o fata adevarata...Cand am vazut-o iesind din casa m-am speriat, deoarece nu era atat de urata precum credeam ca este...Niciodata nu isi aratase fata si mi se paruse ciudat dar in fine... Parintii ei erau faimosi datorita filmelor pe care le-au regizat si le era rusine cu o fata care inca vorbea cu papusile...Era atat de frumoasa dar la fel de ciudata... nu vorbea cu nimeni doar cu papusa ei... Trata plusul acela ca pe Dumnezeu.. mai avea putin si se ruga la ea...Cand am vrut sa o salut ea s-a ascuns repede dupa garaj... i-am explicat ca nu vreau sa ii fac rau ci vreau doar sa ne imprietenim... A iesit dupa garaj spunandu-mi numele ei... Avea un nume ciudat... Heinz.. ce nume!.. mi-a spus ca e din Germania si 2 sau 3 ore le-am petrecut cu ea povestindu-mi toata viata ei... La randul meu i-am povestit-o si eu pe a mea dar a mea e plictisitoare... Ea a calatorit peste tot cu parintii ei,dar acestia o tratau cuco indiferenta totala,de parca nici nu ar cunoaste-o... Toata viata ei a fost un adevarat iad pentru ea... Credea ca e o necunoscuta in lumea asta mare...La un moment dat a vrut sa se omoare dar au intervenit Echipele Speciale... Niciodata nu putea sa apara in public pentru ca parintii ei fiind faimosi le era rusine cu o asa fata... Credeau ca e nebuna si voiau sa o duca la Spitalul de Nebuni,dar au zis sa mai astepte ca sa vada cum se mai comporta... mereu pe unde mergea trebuia sa ia papusa cu ea...in toti acesti ani Heinz nu a avut niciun prieten,pentru ca toti o credeau o ciudata si o nebuna...