Capitolul 5

103 2 0
                                    

-Dar mai intai trebuie sa te scoatem de aici!
-Daca poti sa ma scapi de spiritul asta,fac ce trebuie!
Am plecat de la spital si am mers din nou la vrajitoare. Mi-a spus ca daca vreau ca Heinz sa scape de spiritul demonic,trebuie sa-i gasesc pe cei care controleaza toate spiritele. "Si de unde ar vrea ea sa stiu cine sunt aia? Dar de fapt..."
-Buna ziua,domnule si doamna Gäsöer! Pot sa intru?
-Da! Si sincera sa fiu m-am cam saturat de fata ta si de tine! Sper sa fie ultima data cand te vad! Spuse mama.
-De ce? Aveti ceva de ascuns?
-Nu! De ce ai crede asta? Doar ne-am saturat de fata ta!
-Nu am venit sa vorbim despre mine ci despre voi. Imi puteti raspunde la cateva intrebari?
-Sigur!
-De ce ati posedat-o pe Heinz?
-Ce am facut noi?
-Ati posedat-o pe Heinz. Voi sunteti cela mai mari spirite demonice. Teoretic sefii.
-Iesi din casa mea in acest moment si sa nu te mai vad in fata mea niciodata!
-Cum doriti! Dar eu tot o sa aflu ce vreau! La revedere!
Oameni ciudati! Cred ca vor putea ascunde mult lucrul asta,dar se inseala. In fiecare seara Heinz e posedata si controlata de catre parintii ei. In seara asta m-am furisat si i-am spionat de parintii lui Heinz sa vad daca banuielile mele sunt adevarate. S-au schimbat in forma lor adevarata. Aratau oribil!
-Ģeur Hìa ßâi!Ģeur Hìa ßâi!
Deci banuielile mi s-au adeverit! La un moment dat s-au oprit din spus incantatia, s-au uitat la fereastra si m-au vazut. M-au adus in casa cu forta si spunandu-mi ca in orice moment ma pot sfasia de vie. Eram categoric speriata! M-au atacat,bagandu-ma in casa si batandu-ma. Cand erau sa ma omoare vrand sa imi smulga inima,s-au oprit deoarece au zis ca nu are rost sa ma omoare ca le pot fii de folos. Ca sa arate ca nu sunt atat de rai m-au dus la spital,stand in coma 1 an. M-au batut atat de rau incat am intrat in coma un an. Cand am iesit din spital nu stiam ce se intampla, ce s-a intamplat. Dar cel mai nasol lucru e ca nu stiu ce s-a intamplat cu Heinz. Am mers la spital si am intrebat de Gäsöer Heinz. Asistentele mi-au spus ca a fugit, omorand 6-7 doctori. Deci clar era posedata de spiritul demonic care era controlat de parintii ei care aproape m-au omorat. Am fugit ca o nebuna prin tot orasul sa o caut pe Heinz,dar nu am gasit-o. Imi era ca s-a sinucis sau ca a fugit din oras. M-am oprit pe trotuar si am inceput sa plang pentru ca mi-am pierdut prietena cea mai buna care e posedata de un spirit tampit si cine stie ce face si pe cine omoara. Ce se poate intampla mai rau?! Nici nu stiam cand a trecut timpul cand deja se facuse noapre si trebuia sa merg acasa dar dintr-o data se pusese ceata si apare din ceata o umbra de femeie dar nu eram sigura. Venea din ce in ce mai aproape si mi-am dat seama cine e... Heinz! Dar era schimbata. Arata hidos! Ce am facut sa merit asta? Sa imi pierd cea mai buna prietena? A venit fugind la mine spunandu-mi :"Ģeur Hìa ßâi!" In acel moment am simtit cum se scruge toata viata din mine. Apoi Heinz a lesinat,crezand ca a murit. Eu eram slabita de abia am putut merge acasa. Imi era dor de Heinz si de toate lucrurile facute impreuna,doar ca ea e posedata mai mereu si aproape m-a omorat. Inainte sa plec spre casa,m-am apropiat de Heinz sa vad daca a murit,dar m-am inselat. S-a ridicat si mi-a zis :"Ģeur Hìa ßâì". Mi-am dat seama ca parintii ei i-au trimis spiritul demonic ca sa ma ucida. Stiam ca Heinz il poate ucide, dar acesta era prea puternic iar ea prea slabita. Dar intr-o zi acela va disparea si ea va fii din nou ca inainte. Nu am avut de ales asa ca am lasat-o in drum. Daca o duceam din nou la spital ucidea mai multi oameni si tot evada. Dupa ce ma voi face mai bine jur ca o sa-i distrug pe cei care ii fac rau lui Heinz. Ii doream tot binele dar nu puteam atata timp cat ea era posedata si controlata de spirit.

☆~Kill Me~☆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum