Scene pe care Samira nu le-a vazut

29 0 0
                                    


                                     Scena de la spital, cand Samira ramane cu Yong

Dupa ce am vazut ca Samira se intelege cu Yong, m-am dus sa vorbesc cu Te Joo. Stiu ca el a venit in fiecare zi la spital sa vada daca Samira s-a trezit si se vede pe fata lui ca isi face griji pentru ea.

-Buna ziua! Sunteti bine? Pareti cam palid.

-Sunt bine, baiatul meu. Dar de ce nu stai la masa cu noi? Hm?

-Chiar daca as vrea, nu pot. Inca nu pot sa cred ca ea a facut asta, chiar daca nici nu il cunostea pe fratele meu.

-Baiatule, ascula ce iti zic! Si asculta bine, pentru ca nu am sa o mai spun o data. Sunt doua lucruri care vreau sa ti le spun. Primul, e un lucru pe care trebuie sa il stii despre Samira. Fata asta a trecut ca si tine, prin multe. Prin atat de mule incat pentru ea nu conteaza daca cunoaste sau nu o persoana, ea o ajuta. Si ea rade chiar daca e trista. Nu vrea ca lumea sa fie trista din cauza ei, asa ca in loc sa planga, ea rade. Dar te anunt ca atunci cand ea este singura plange. Da stiu ca este ciudat, dar daca ea va plange vreodata si tu esti acolo, incearca sa nu o lasi singura pentru ca va ajunge iar la dointa de a se sinucide.

-A vrut sa se sinucida? Dar de ce?

-Poveste e mai lunga, dar cred ca am timp sa iti spun totul la o cafea daca vrei. Daca nu, putem sta aici in picioare, dar eu sunt mai batran decat tine.

-Sigur ca putem merge la o cafea. Imi cer scuze! Nu vreau sa va tin in picioare.

-Nu ai de ce sa iti ceri scuze.

Stand la o masa si servind o cafea.

-Unde am ramas baiete? Despre ce vorbeam?

-Amm... Ati vrut sa imi spuneti mai multe despre Samira...

-Aaa... Da! Bine. Tu ti-ai  pierdut mai intai mama, apoi tatal?

-Da. Dar ce leg...

-Samira si-a pierdut la fel parintii. Doar ca ei i-au murit sora si mama cand ea era la sfarsitul clase a IX-a. Era vacanta de vara si mama si sora ei au avut un accident de masina. Nu-i asa ca parca se intampla la fel ca la tine?

-De unde stiti ca asa a fost si la mine? Doar ca eu nu am avut niciun frate...

-Ia spune-mi tu mie, nu se simtea mama ta rau cu cateva zile inainte de accident?

-Ba da. Dar doar pentru ca nu mancase prea echilibrat...Era asa de ceva vreme....nu cred! Era...era...

-Tatal tau nu iti spusese?

-Nu!

-Nu te infuria acum pe cineva care nu mai este printe noi! Dar iti arat ca tu si Samira aveti ceva in comun.

-Stai putin! Dar dumneavoastra de unde stiti atat de multe depre familia mea si despre mine?

-Stii ca o fost o ancheta a accidentului?

--Da.

-Eu am fost cel care a condus ancheta.

-Dar..

-Calmeaza-te.

-Sunt calm. Doar ca putin dezorientat....

-Nu ai de ce. Ti-am spus ce voiam sa stii despre Samira. Acum urmeaza sa iti cer un favor care nu stiu cum sa ti-l cer.

-Pute-ti sa imi cere-ti orice. Ati facut atat de multe pentru mine! Chiar si atunci cand nu va cunosteam, dar totusi l-ati gasi pe cel care mi-a omorat mama si se pare ca si fratiorul

-Baiete! Eu nu mai am multe zile, chiar daca arat ca la 36 de ani, nu ma simt asa. Nu am de ce sa ma operez. Am facut-o de atatea ori si nu a fost decat o risipa de bani si de timp. Oricum, vreau ca dupa ce eu nu voi mai fi sa ai grija de Samira. Numai pana se pune  picioare. Stiu ca iti cer mult, fiind ocupat cu munca ta. Dar chiar nu mai am cui sa o las in grija.

-Promit sa am grija de ea asa cum faceti dumneavoastra acum. Atat sa fac ca sa va multumesc  pentru ce ati facut dumneavoastra. Doar ca este o problema. Mama. Nu stiu daca ea v-a fi de acord.

-Atat am vrut sa aud de la tine. De restul ma voi ocupa eu. Sa nu uiti sa mergi la casa funerara miercuri.



  Scena dintre Arthur si mama lui Te Joo, cand Samira se joaca cu Yong in curtea casei:

-Veniti inauntru sa va dau un pahar cu apa.

-Nu. Sunt bine. Vreau doar sa stau jos. Cred ca am depus mai mult efort astazi.

-Va rog! va aduc un pahar de apa si o pastila sa va calmati.

-Multumesc!

-Pentru nimic.

-Nu...nu doar pentru acum! Pentru faptul ca v-ati crescut nepoata atat de bine. Atat de fragila, micuta si tousi atat de puternica. Atat eu cat si Te Joo am ramas uimiti de faptul ca a sarit in apa sa il salveze, ca s-a pus deasupra lui la spital pentru a-l proteja.In momentul acela mi-au dat lacrimile. Nici nu mai am cuvinte cum sa o descriu pe aceasta copila... Ce varsta are?

-20. Dar toata lumea care o vede ii da varsta de 18 ani. Cand am intrebat-o ce varsta isi da, mi-ia spus ca se considera de 10 ani...Mi-a spus ca varsta e o boala si ca de aceea noi credem ca nu suntem in stare sa facem atat de multe...La fel e si la copii...ca ei sunt prea mici pentru a invata anumite lucruri...

-Nepoata ta a spus asta?

-Da...M-a lasat cu gura cascata..

-Dar...Nu am auzit-o odata vorbind...

-Ea nu vorbeste de mult timp...se exprima prin semne si scrie daca eputin mai mult de spus.

-Saracuta...

-Doamna, v-as putea cere o favoare?

-Orice...

-Poate o sa vi se para putin absurd ce am sa va rog...Dar stiti eu...Nu mai am foarte mult de trait. V-as ruga sa fiti de acord ce Te Joo sa aiba grija de Samira...

-Si de ce credeti ca as fi impotriva?

-Poftim? Vreti sa spuneti ca...

-Te Joo are casa lui...Ziua sta cu Yong pentru ca el lucreaza mai mult acasa. Si chiar m-ar bucura daca s-ar apropia de Samira...Poate nu ar mai fi asa de dur cu el insusi.

-Nu stiu cum sa va multumesc! Nu am cum cuvinte...

-Nici nu e nevoie! Dar...dumneavoastra...Cum va simtiti?? Sunteti cam palid..

-Sunt bine...Mi s-a luat o piatra de pe inima!

Poveste din stele...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum