Nečekaný zvrat

127 9 2
                                    

,,Áááá"zakřičela jsem ,,tam se něco pohlo." ,,Jen klid to je určitě jen ryba." To teda není ryba, to je na rybu moc velký a navíc vypadalo to jako lidská hlava." ,,Cožee?!" ,,To nemůže být hlava !!" Víš co nebudeme se hádat, zavolej na policii že jsme našli hlavu, jo?" ,,Tak jo podej mi mobil já ho mám doma." Tak zavolali na policii. Policie tam byla do 10 minut. ,,Slečno měla jste pravdu byla to lidská hlava." Tak to mě dostalo. ,,Navíc máme podezření že byl hledaný u nás v ČR, na Slovensku a v Rusku.",,A kdo to je, je mi povědomý." To je dost možné slečno. On totiž využíval dívky skoro z celé evropy aby se u nich schoval.",, A jak se tedy jmenuje?"

Jakeův pohled:

,,Jmenuje se Ivan Drobný." ,,Ne t-to nejde, nesmí!" Jakmile to dořekla tak se jí podlomily nohy a nebýt mě spadla by na zem, naštěstí jsem ji chytil právě včas. Byla celá vystrašená a klepala se, tak jsem jí půjčil svojí bundu ať jí aspoň není zima. ,,Ty ho znáš?" zeptal jsem se no byla to blbá otázka když reagovala tak jak reagovala. ,,Hmm" jen zabručela na souhlas. ,,A odkud ho znáš? Udělal ti něco, ublížil ti někdy?" doslova jsem na ni vychrlil ty otázky a spoustu dalších ale ty teď nebyly podstatné. ,,Znám ho ze školy a jo ublížil mi ale jen jednou-když...

TAK LIDI JE TADY DALŠÍ ČÁST. DOUFÁM ŽE VÁS TO BAVÍ A POKUD NE NIC SE NEĎEJE. DO DVOU TÝDNŮ SE POKUSÍM PŘIDAT DALŠÍ ČÁST. ZATÍM ČUS BUS LIDI. :3

My date with Jake Paul [CZ]      [Pozastaveno - autorka nemá nápady]Kde žijí příběhy. Začni objevovat