Veacul acesta in care ne aflam este pentru unii speranta pe plan profesional iar pentru altii durere.Putem spune ca lumea se imparte in doua:buni si rai;bogati si saraci,dar cel mai important sunt cei modesti,care se multumesc cu ce au.Neajunsurile dar si bogatia prea multa pentru multi dintre apropiatii nostri,au sfarsit prin sinucidere.Doresc sa impart opinia cu privire la sinucidere.De multe ori sinuciderea nu porneste numai de la bogatie,orgoliu sau lipsa.Dumnezeu cand a creat aceasta lume,principalul criteriu care l-a pus omului in viata este iubirea.De multe ori aproapele nostru sufera pentru ca nu este iubit,ci dispretuit.Insingurandu-se omul launtric din cauza problemelor,sau neatentiei din jurul sau,ajunge la aceasta granita care poarta numele de disperare sau deznadejde.Aici are doua variante:merge mai departe sau cedeaza punandu-si capat zilelor.Ce nu inteleg oamenii este ca sinuciderea nu este scurtarea suferintelor,ci prelungirea lor.Albina care fuge dintr-un stup in altul ajunge sa fie dispretuita si intr-unul,si in celalalt;dispretuita in stupul din care a fugit si dispretuita in stupul in care a fugit.
Sinuciderea este incercarea de a fugi din imparatia acestei vieti.Insa pe un dezertor nici o imparatie nu-l primeste cu bratele deschise.
Uciderea este o lovitura piezisa data vietii;sinuciderea este o lovitura fatisa data vietii.Uciderea inseamna dipretul in parte al vietii;sinuciderea inseamna dipretul final si deplin al vietii.Chiar uciderea este prin sine insasi un fel de sinucidere,deoarece viata ta si viata vecinului tau este viata.Insa prin ucidere tu vrei sa ucizi o parte a vietii care nu se poate apara de tine.Iata,viata vecinului tau se poate apara de tine,dar viata ta este cu desavarsire lipsita de aparare fata de tine.Iar uciderea celui care nu se apara atrage dupa sine pedeapsa si chinuri in toate imparatiile vietii.
Deci in concluzie cititorule viata este un mare dar data de Creatorul Cerului si al Pamantului.Daca nu ai incredere in El,El are incredere in tine.In fiecare zi exista o problema sau mai multe,important este sa rabdam,ajungand oameni intelepti cu timpul.Caci,decaderea in sine aduce uneori mustrare omului dar si o atentie mai mare pe viitor.Sa pretuim viata,sa nu abandonam lupta ci sa ramanem pe pozitia de lupta.Sinuciderea reprezinta renuntarea la viata,renuntarea la tot ce a facut Dumnezeu...Uneori trebuie sa luam aminte din caderile aproapelui nostru.Din moment ce existam nu avem nici un drept sa ne luam viata.Moartea va veni singura la om,ca o lege a firi,astfel aratand ca suntem muritori si trecatori pe acest pamant.Bucura-te cititorule pentru ca existi,dar mai mult,traieste cat ai de trait........
CITEȘTI
Amintiri din trecut si prezent
SpiritualitéAjuns la maturitate,orice om devine constient ca va pierde pe cei dragi candva.Viata aceasta se aseamana cu cele patru anotimpuri.Viitorul unui tanar intotdeauna va fi legat de trecut care este o umbra.Totdeauna sa ne aducem aminte cu drag de persoa...