Iti aduci aminte?

203 20 0
                                    

Iti aduci aminte cand erai mic?Da,erai un copil cuminte si rasfatat.Toti te iubeau si erau ingrijorati de tine.Doreai sa cresti,sa experimentezi viata de zi cu zi.Ai avut parte de multe lucruri frumoase dar si necazuri.Nu te interesa nimic din jur,pareai un nemuritor care nu se va maturiza crescand pe zi ce trece.Dar iata au trecut ani,ai crescut, ai inceput sa gusti din bunatatea si otrava semenilor tai.Stiu,ca doresti uneori sa fi copil,sa te bucuri de dragostea celor din jur.Nu te teme drag copil caci vei ramane pana la sfarsit copilaros.In orice om mai exista o urma de copilarie.Nu pierde aceasta comoara din tine.Fi un copil dar plin de intelepciune.
Nu suspina,viata este frumoasa.Daca ai crescut,nu uita sa fi recunoscator celor care te-au crescut.Nu acuza drag copil pe nimeni.Toti au suferit ca tine,nu esti singur.Daca ai trecut prin greutati,bucura-te,deoarece te-ai maturizat mai repede.Fi un om fericit copile,ca sa poti invata si pe aproapele tau din experienta ta.Nu judeca pe nimeni copile,daca poti,daruieste un ajutor celui necajit.Asa copile,fi un om intelept care le poarta pe toate.Bucura-te de viata dar mai mult bucura-te pentru ca existi.Fi sincer copile pana la sfarsit si serios.Atat iti doresc deocamdata.E de ajuns.Stiu poate ai multe nelamuriri,dar ai rabdare.Iti promit,ca vei intelege totul mai tarziu.Atunci te vei bucura de existenta ta.Dar nu uita sa fi:pana la sfarsit Copil.Te imbratisez cu drag,ai grija de tine Copile....

Amintiri din trecut si prezentUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum