karakter tanıtımı

136 7 3
                                    

BETÜL LAVİN SAYER:19 yaşında marmara üniversitesi hukuk bölümünde savcılık kazandı.Zeki,düşünerek hareket eden,kızların anneciği,becerikli.Bir ortama girdiğinde güzelliği ve zekiliğiyle ilgi çeken ve birazcık çenesi olan baş karakterlerimizden bir tanesi.Şanlıurfada yaşıyor üniversite için istanbula geldi.

BERITAN SIMAY ÖZDEMIR:19 yaşında marmara üniversitesi tıp bölümünde beyin cerrahlığını kazandı.Oda kızlarımızın ikincisi çok tatlı ve çok güzel birazcık ama birazcık sakar:)çok zeki fakat bir okdarda saf.modaya aşık..Bir ortama girdiğinde illaki tatlılığı ve güzelliğiyle ilgi çeker.Simdi ise kızlarla beraber oda istanbul yolcusu.

MELEK IREM VAROL:18 yaşında.Okula erken başlamış fakatoda onlarla beraber marmara üniversitesinde mimarlık kazandı.güzel ama bir okdarda hırçın ağzına geleni söyleyen dobra.Şimdiye kadar hiç sevgilisi olmadı.marvel'a hayran.ailenin tek kızı

Ömer Mertoğlu:20 yaşında.marmara üniversitesi hukuk bölümünde savcılık 2.sınıf okuyor.Yakışıklı,egoist,mantıklı,zeki ve bir okadarda düşünceli grubun en mantıklı olanı.uzun ilişkiler adamı fakat hala karşısına onuyerle bir edecek biri çıkmamiş.

Ayaz Sönmez:20 yaşında.Marmara üniversitesi tıp bölümü kalp cerrahlığını okuyor 2.sınıf.yakişıklı,espirili,zeki,bazen çocukça davranan ve egoist.Tek gecelik ilişkilerin adamı.

Meriç Tuncer(mahmut tuncerle alakasi yoktur:))):20 yaşında.Marmara üniversitesi mimarlık bölümü 2.sınıf öğrencisi.yakışıklı ve megoloman,çok havalı,kızları kendi etrafında döndürmeyi seven biri.Tam bir gecelerin prensi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 08, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÜÇ BAŞ BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin