Aloha!!! (Waarom schrijf ik dat toch altijd?!)
Maakt ook niet uit. Hier zijn de antwoorden op jullie vragen.
Hoe oud ben je?
15
Wat wil je later worden?
Ik denk dokter en in mijn vrije tijd schrijfster en ontwerpster
And stuff
Geen idee wat je daarmee bedoeld (sorry)
Wat vind je van Adam Levine en Charlie Puth?
Idk wie Adam Levine is, maar Charlie Puth is amayzayn!!! (Ja, ik schreef amayzayn)
Wat is je lievelingsboek op wattpad? Mijne dit!!
Eerst super bedankt en mijn lievelingsboeken zijn voornamelijk kortverhalen zoals stuck in jail en locked with the badboy. Maar ik hou ook van het boek sisters lies en he loves me, crazy isn't it?
Wat is je favo film?
Mean girls 1 en 2, sorority wars en the notebook (daar moet ik altijd bij huilen) die vind ik heel leuk.
Wat is je grootste wens voor als je wat ouder bent?
Ik wil graag ooit een wereldreis maken.
Waar wil je wonen als je groot bent?
Ik denk dat ik gewoon in Nederland blijf.
Wat is je favo kleur?
Roze!!!!
Wat voor boeken lees je graag?
Kortverhalen momenteel en verhalen met weerwolven.
Wat is je favo liedje van t moment?
Alle liedjes van Shawn Mendes, the vamps en 5 seconds of summer!!!
Voor welk moment zou jij de tijd terug willen draaien?
Mijn eerste kus. Dat was één en een half jaar geleden. En ik moest op een steen gaan staan, want ik ben echt niet groot en die jongen was best wel lang.
Voor welk moment niet?
O, ik weet nog toen ik klein was (ik was 3) mocht ik geen kleedje aandoen (her was winter) en ik wilde dat zo graag. En mijn moeder werd kwaad en riep "gaan dan in je blootje naar buiten!" En wat doe ik? Ik trok de deur open en liep naar buiten.
Gelukkig was er niemand en heeft mijn moeder me terug naar binnen gehaald.Beschrijf je goede eigenschappen in vijf woorden.
Ik ben het aan mijn broer gaan vragen en hij zei: prettig gestoord, lief, behulpzaam, onhandig (dat is goed omdat het grappig is?!) en bezorgd.
En je slechte in 3.
Hij zei: suikerhigh, druk en gênant.
Ik zei: ik ben niet gênant!
Hij zei: nee, het is totaal niet gênant als je 15 jarige zus roept: OMU!!! DIE PANDAS ZIJN ZO CUTE!!!! En als ik dan vraag waar omu voor staat jij nog harder roept: DAT STAAT VOOR O MY UNICORN, DROL!!!!
Ik: ja, je deed wel een beetje drollerig.
Hij: wat jij wil *loopt weg*Met welke persoon zou jij je kamer willen delen?
Hmm, alleen mensen die geen hekel hebben aan roze, eenhoorns en veel te harde muziek (mijn broer slaapt namelijk in de kamer naast me en luistert altijd afschuwelijke muziek en zet die dan Veel te hard)
Als je een soort eten mocht zijn voor één dag welke zou dat dan zijn?
Spruitjes, dan word ik niet opgegeten (bijna niemand lust spruitjes)
Als je een super power uit mocht kiezen welke zou dat dan zijn en waarom?
Gedachtenlezen, omdat ik dan alle gedachten zou kunnen lezen. Dat zou zo cool zijn!!
Voorbeeld: (gedachten zijn vet gedrukt)
Luke: ik heb een getal in mijn hoofd van 1 tot 10. Als je hem raad krijg je een koekje. 8
Ik: 8
Luke: *zucht en geeft koekje*
Ik: *is blij met het koekje en eet het op*Dat waren de vragen. Ik ben ik en ik zou zeggen:
Shawn Mendes!!!!
JE LEEST
Dear Diary + The World
RandomAls je dit leest kom ik je persoonlijk slaan met de 2 jaar oude oreo van me. Je bent gewaarschuwd!!!!