Consecinta suferintei

4 1 0
                                    

Am intrat in camera Miei fara sa bat la usa, probabil din obisnuinta. M-am speriat cand am vazut-o jos, langa pat, plangand.
-Mia! Ce ai patit, de ce plangi??!
-Eu...Kevin. Mi-am dat imediat seama, Kevin era iubitul Miei, imi povestise de multe ori cat de mult il iubeste. Dar din punctul meu de vedere e un nesimtit, o facea de multe ori sa sufere prin comportamentul sau, s-au certat de nenumarate ori si eram sigura ca este aceeasi poveste.
-Mia, nu mai plange, sunt sigura ca o sa va impacati, dar spunem ce a facut de data asta?
-Nu, de data asta nu mai este vorba despre niste chestii prostesti,m-a inselat cu katy, cu Katy, Angela! Am avut senzatia ca isi bate joc de mine, Katy era prietena ei cea mai buna, au fost prietene de nedespartit inca de la gradinita si pentru asta am invidiat-o mereu. Dar cum era posibil?
-Cee?! Te-a inselat cu Katy??
-Da, Angela...cu Katy, cu "sora mea".
-Iti jur ca il omor pe nenorocitul ala, i-am spus ca daca o sa te mai raneasca, atunci o sa aiba de a face cu mine!
-Angela, cum a putut sa imi faca asta, cum??
-Nu e nimic, lasa ca trecem noi si peste asta.
Dupa ce m-am asigurat ca Mia a adormit,am iesit foarte selintios din camera. Mi-am luat repede telefonul cautand in agenda numarul idiotului de Kevin. Lasandui un mesaj scurt "Ne vedem la cafenea, sa nu cumva sa indraznesti sa nu vii, e urgent." Cand am ajuns el era deja in fata cafenelei, exact cum ma asteptam.
-Ce dracu ti-am spus eu imbecilule??
-Buna si tie, Angela.
- Dute dracu! De cate ori ti-am spus sa nu indraznesti sa te gandesti sa o ranesti pe Mia?? Ba jigodie ce esti, cum ai avut tupeu sa o inseli, si din toate tarfele din lume tu ai ales-o tocmai pe Katy??
-Eram beat, ok?
-Pe bune asta e tot ce poti sa zici in apararea ta? Atat a insemnat Mia pentru tine??
-Uite, Angela imi pare rau, nu am vrut sa ii fac asta, dar nu mai pot da timpul inapoi si nu pot face nimic.
-O ba da, poti ! Omoarate ca sa ma scutesti pe mine de acest lucru. Daca nu dispari naibi si te mai vad o singura data prin preajma Miei, iti jur ca o sa regreti amarnic.
-Stai linistita, nici nu aveam de gand sa fac asta.
-Chiar si in situatia asta josnica tot un bou ramai. Se pare ca doza de azi, care mi-am injectat-o chiar inainte de discutia cu cretinul de Kevin si-a facut efectul.
Desi matusa ma chemat acasa pentru ca isi facea griji si nu voia ca din nou sa ma culeaga de prin spitale, am hotarat sa ma intorc la Mia pentru ca nu o puteam lasa singura. Si brusc mi-am dat seama ca uitasem complet de tot ce s-a intamplat ieri cu asa zisul meu frate. Acum ca am aflat ca el ar fi putut fi cauza accidentului parintilor mei chiar il uram si nu imi pasa daca sunt egoista, dar chiar urasc existenta lui.
Am sunat la usa si m-a intampinat Marta,servitoarea Miei.
-Domnisora Angela bine ca ati venit. Mia se afla intr-o stare groaznica, de cand ati plecat bea incontinu.
-Cee, Mia bea?? Unde este?
-Am incercat sa o opresc,insa nu am reusit. Este in gradina. Am credzut ca mor, Mia avea probleme cu inima si cu unul dintre rinichi. De cand o stiam eu lua tot felu de pastile si nu avea voie sa bea nici macar cafea si asta excludea cu totul alcolul.
-Miaa ce naiba faci?? Lasa paharul ala jos!
-Lasa-ma, nu imi pasa de nimic,vreau sa uit de tot.
-Mia te rog stii foarte bine ce poti pati, nu mai bea, te implor
-Spune-mi Angela de ce esti aici, cand te sunam disperata, cand veneam la usa casei tale si o puneai pe matusa ta sa minta ca nu esti acasa, atunci de ce nu ti-a pasat, de ce esti aici, si tie iti place sa ma vezi cum sufar? Nu imi venea sa cred ce aud, parca mi-a dat cu ceva in cap, stiu ca in mare parte avea dreptate, dar nu eram aici pentru ca imi placea sa o vad asa, ci din contra.
-Mia tu auzi ce spui, stiu ca e din cauza faptului ca suferi si probabil nu stii ce spui, dar stii prea bine ca urasc sa te vad asa si ca as face orice sa te vad mereu zambind, pentru ca tu spre deosebire de mine ai motive. Sunt aici pentru ca as muri a doua oara, daca si tie ti s-ar intampla ceva. A trantit paharul de masa care s-a facut bucati si a cazut in genunchi plangand, jur ca ma durea sufletu sa o vad asa si o injuram in gand pe tarfa de Katy si pe boul de Kevin. Am luat-o in brate incercand sa o ridic de jos, dar a inceput sa tremure ca mai apoi sa se lase cu totul in bratele mele. I-am strigat numele intr-un tipet disperat, dar nu a reactionat. Simteam cum siroaie de lacrimi imi invaluie obrajii, imediat a venit Marta care sunase deja la 911. Nu a durat mult ca au si venit, am urcat in ambulanta langa Mia. Nu voiam sa o pierd si pe ea pentru ca asta m-ar fi distrus cu totul.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 08, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Suflet ranitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum