Selena Dizisi Hakkında.

2.3K 35 12
                                    

SELENA dizisi ve Subliminal Mesajı.

Dizinin baş kahramanları I Selena ve Hades I dir.
'' Selena iyiliği '', '' Hades ise kötülüğü '' temsil ediyor. Hatta Hades'in üzerinde 2 boynuz var bu ise '' Dəccal''ı açıklar.

: Peki Neden I Selena ve Hades I.? Başka isim yoktu.?

Çünkü I Selena ve Hades I '' Yunan Tanrıları '' idi. Yani '' Paqanizmi '' temsil ediyorlar. '' Selena Ay Tanrısı '' '' Hades ise Yeraltı Tanrısı '' idi.

Niçin dizi '' Paqanizm '' tasvir ediliyor.? Bu '' Subliminal mesajdır '' çünkü İSDER Türkiye'de gerekse diğer yabancı ülkelerde bu gibi diziler ve filmler küme oluşturur.

Dizinin diğer kahramanları ise '' Nazlı Selin ve Leyla '' dır. Onlar her zaman sıkıntıya düşerken Selena'nı çağırıyorlar çünkü Selena'nın sihir aracılığıyla onlara yardım edeceğini bilirler.
Bu ise '' Allah '' dan yardım isdəməmək ve ona dua etmemek anlamına geliyor. Böyle Sihir filmleri '' Bez Bebek, Sihirli Annem '' vb insanlara esasəndə ouklara I dinsizliği allahsızlığı I aşılıyor. Çünkü her defasında Sihir yapan birinden yardım isdiyorlar ve onu yardıma çağırıyorlar.

Dizide adı geçen başka bir karakter ise '' Pandora '' ve onun kutusudur.

: Peki neden I Pandora ve Kutusu I.? Başka imge veya senaryo yoktu.?

Çünkü I Pandora ve kutusu I '' Yunan Paqanizmində '' olmuştur. '' Pandora '' Zeus'un uyarısına rağmen yasaklanmış kutuyu açıyor. Kutuyu açarken yalan, fitne, üzüntü, hastalık gibi insanlar için felaket olabilecek özellikler kuş fomasında kutudan çıkar. Sonra '' Pandora '' yaptığı hareketin doğru olmadığını anlamış ve kutuyu bağlamıştır. Ancak kutuyu örterken kutunun içinde insanların yaşamasna teselli ve güç veren '' Ümit '' kalıyor

İlluminati (✔)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin