titanic filmini herkes izlemiştir. orada işadamları kendi aralarında konuşurken rockefeller buna izin vermez gibi bir cümle geçiyor. eğer hatırlamıyorsanız tekrar izleyiniz.
buna göre titanik batmadı batırıldı. niye diye soracak olursanız birden fazla görsele baktım. ve hepsinde geminin sağ tarafındaki yarık içeriden dışarıya doğru. bir buzdağına sağ omuzdan çarpan bir geminin bordası (tekne kısmı) içe doğru bükülür bu dışa doğru bükülmüş. muhtemelen bu da bilinmeyenler arasında birşeydi. aşağıdaki resme bir bakın. rockefeller kendisinin istemediği zenginleri bir gemiye topladı ve ölüme götürdü.
fotoğrafta gösterilen yarık titanic'in batmasına neden olan; buzdağına çarpma sonucu ortaya çıkan yarık değildir. kaldı ki ilgili yarık titanic yüzerken su seviyesinden hayli yukarıda kalıyordu ve titanic batarken gövdesinde o yarık yoktu. titanic'in buzdağına çarpması sonucu oluşan ve batmasına neden olan yarıklar 20-30 cm yüksekliğinde ve geminin ilk 100 metrelik gövdesi boyunca yarımşar, birer metre boyunda oluşmuş küçük yarıklardı. yarıklardan dolayı titanic içine saniyede 5 ton su alıyordu. işte titanic'i batıran o küçük yarıklar geminin burnunun batmış olduğu kumların arasında olduğu için görünmüyor.
peki ilgili fotoğrafta görülen, su seviyesinden hayli yukarıda, dışa doğru olan yarık nasıl oluştu ?
titanic batarken 4 bacasının tam ortasından; ikinci bacanın arkasından itibaren ikiye bölünerek battı. kıç kısmından daha önce batan titanic'in pruvası yaklaşık 26.000 ton idi. titanic'in pruvası saatte yaklaşık 50-60 km hızla okyanusun 3.650 metre dibine kadar battı. titanic tam okyanus zeminine vurduğunda kendi ağırlığı ve özellikle içine dolan binlerce tonluk deniz suyu çarpmanın etkisiyle dışarı doğru bir basınç yaptı. titanic'in pruvasında bir takım bozulmalar ve yamulmalar oluştu. işte gövdede oluşan dışa doğru yırtık o sırada oluştu.
peki titanik neden batırıldı:
Olay şundan ibaret bu gemiye bilerek o zamanın tüm zengin yahudilerini bindiriyorlar. Amaç gemide bulunan çok zengin yahudilerin ölmesi çünkü onlar federal amerikan bankasin kurulmasını istemiyorlardı. ölümleriyle federal banka kuruldu.
Malta sövalyeleri (mason locasi) adı altında banka onların oldu.
ölen yahudilerin arasinda o dönemin en zengin adamıda vardı. John jacob astor
Bu federal reserve bankada tüm dünyayı batırıyor şu anda
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlluminati (✔)
Aléatoire-Bu Kitapta İlluminatiye Dair Bilgiler Ve Daha Fazlası Bulunuyor..(!)