STACEY

20 2 0
                                    

7. STACEY

Als ik eenmaal binnen ben gelaten, zie ik hem meteen staan. Ik krijg een raar gevoel in mijn maag. Vast van de haat. Ja dat zal het wel zijn. Ik hang mijn jas op en zie hem kijken. Verdomme. Ik krijg meteen een kleur, en ik weet niet eens waarom. Ik loop door om wat te drinken te pakken en zie de jongen naar boven verdwijnen. Shit. Hij moet wel terug komen anders gaat mijn plan niet door. Ik zie Jay staan en loop naar hem toe. Pfoe. Gelukkig heb ik hem nog. Hij begroet me hartelijk.

"heeeeeeeei staacee schaatjee ", begint hij. Het woord hartelijk neem ik terug en daar voor in de plaats zeg ik aangeschoten. Helaas pindakaas. 

"ja hoi, uhh weetje hoe die jongen heet.. die nieuwe..?" ik voel dat ik een kleur krijg. Gelukkig is hij te dronken om dat te zien. Maar ik heb meteen spijt van mijn vraag als de vriendin van Annabel lachend naar ons toe komt en een arm om Jay heenlegt. 

"hahahaha" lacht ze. ook dronken. jezus waarom is iedereen hier om 10 uur 's avonds al dronken. Maar ze was nog niet klaar. En ze hikt verder. " Bruno is naar haar toe hoor, dat zal wat worden hahahahah, " en ze lacht overdreven hard en vals naar Jay. Maar ik weet zijn naam nu en dat komt goed van pas. Bruno. Best mooie naam. Fack. Weer dat gevoel in mijn maag. Ik wil het weg hebben. En ik pak de wodka van Jay over en sla het in een keer achterover. Beter. Ik laat ze verder met rust en loop naar boven de trap op. Bij de tweede trede keer ik om. Eerst nog wat drinken. en dat waren uiteindelijk 2 Breezer en 1 wodka. Ik voel me duizelig en ga even naar buiten. Daar ga ik zitten op de stoeprand. 

Na 20 minuten hoor ik de deur oppeens opengaan. Ik heb de puf niet om me om te draaien. Maar als ik een hand op mijn schouder voel doe ik het toch. Fuck. Het is Bruno. Hij kijkt me ondeugend aan en met glinsterende ogen. 

" alles goed chika ," hij zegt het met een brede lach. En geweldig als ik ben, begin ik te blozen. En Bruno ziet het. Ik word nog roder en net als ik wat wil zeggen, voel ik een golf van misselijkheid en ik ren naar het dichtsbijzijnde bosje. Ik schaam me rot. Maar ik voel een arm om me heen. En op een bepaalde manier geeft het rust en voelt het fijn. Maar om er lang over na te denken heb ik niet. De volgende golf komt er alweer aan. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 27, 2013 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

love protectingWhere stories live. Discover now