Sphaio Poe.v
"UM EXCUUUUSE ME? U SHEP M AND ZAYEN? BITCH I WIKL KNOCK YOU OUT UNTIL YOU SEE NOTHIGNF BOTT YUR BLOOD.""jfc Sappho ur pretty violent for a girl in high school, oh well it's just hormones I guess lol" harny said, in a pret y concerning tone
Loois pov
DAYUM. Sophie's 1111111 tough girl, th hast's succcch a turn on even though she's 16 😍😍😍😍😍😍😍 its totarly not creeppy and disgustaaannnnnnggggggchccchchchh.
"wow sppoooooniiieeeee that's p tough of yoppou."
"ohhh!!! I'm not that tough blushes!!! I'm suchhhha dandere XDDDD I'm so kewl wen I use japensesesessssesse terms boucouz I am aru a weeaboo aru :3"ohrur conversating waas cut off by teh bus driver!! he turned Around and seed, "ayyy lmao we stoppin for dinner at teh luxurious and coincientalee the main's chara(OMG UNDERTALE XDDDDD)cter's favvvvvvv restaurejt!" he stopped out of the boos and took a loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooong stercch.
"MMmmMmMmMmMmMmMmM CHICKEN BALLS" he sed as he strecched
send nudie's pov
OMGGG!!! I CANT BLEIBE MY EARRRA! WE R EATING AT MY MOST FAVVVV RESTAURANT IN DA WORRRRLDDDD!!!! OMG 😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
I LOOOOOOOOVVVVEEEEEEE BURGERS N USSSS! THEY SERVE FATTY FOODS DAT R SO JOOCY AND DELISSSH!!!! I ALSO LOOOOOOOVEEEE TE SKINNY BURGER!!!!! I JUUUSUSUSSUSTTTT CANT WAIT TO BIET INTO ET AND TAEST ALL ØF THË JUÖÎÇËS!!!!v fo tniop yppiz
oooom mgggeeeee when I sowe spohie freekin out I kneeeewwww sh e was so happi! it wukd distracccc her from me sniffin her hhaier.every1 pov
wen every1 wolked in, tehy smell the succulent juices in teh air and teh sizzlen souhnd îñ tēh æir. soapy was spppoooooooooooo elastic and happeee as she start ed postin pic shirts to her insta (number1onedfan), tweeter (@num1fanofoned), Snapchat (soapyfanta1dan), Disco red server (nonber1fanof1d), rabb.it (streemer1dan), etccc.
soaphe held teh boys hands and wen t to the speshul vip booth bcuz they want to be extra af XDDDDHarris and Louie were respectively sitting next to each other in the booth, tenderly holding hands. Their warmth made them both blush and rub their necks.
N'yall n zayen wer sittin next to soapsi-chan whil leem wos in teh end of zhe booth probs bein shy or summin'.
"alllllerrrrriggjt i am angel (LOL THIS IS ME ILL BE IN THE STORY AND IM DA WAITER) and ill be ur server today, what drinks do u guys wont?"
louise and horri łøókëd íñ éæçhõthér'ß eyes.
"we wuld liek to share a chocolit fugde milkshaaek with caramel, pls ❤️❤️❤️❤️❤️""I want a smoooothiiiieeeeeee!!!!! a pink berry swirl delicious-sprinkle cake one!!!!" soppy seed, in excitemnt
"mhhhhh,mmmmmi want a root beer, extra large. it's so sweet and gross tbh I don't know why I'm drinking it."
nyall said."I, uh, w-want a-a delicious c-can of uh," Lean on Me stuttered, "Sprite, p-please?" he finished his sentece, wow that's more stutterin than Justin roiland does and morty smith combined.
zayeen b looking at the menu. "hmmmmmm....I want sum orange juicempls."
"aaallllrrriiifht now that I'm way to overly happy about your choices of drinks, I'll make sure I got its down! ill be baccckkk in fiiiiveee minutes to take you're ordersm down."
den angel left an all of the members n sofie were Gavin a great time talking an laughin even tho they were just fiteing a couple of sentences ago.
"hahahahaahahahahahahahahahahahahahah!" that's wot they sound liekEn of part 1 I will continue latter on :3
YOU ARE READING
Onn drecshon x Sophia
HumorI don't even know what I just made. I was watching Welcome to Fanfiction.Net! (and Wattpad) and I wanted to write a joke fanfic. Enjoy 030