5.

60 5 3
                                    

Po pamokų nutarėm eiti iki netoliese esančios kavinukės.
Visą likusią diena su merginomis neišsiskiriau.

Kavinė kurioje buvom buvo labai jauki. Užsisakiau arbatos ir cezario salotų. El tą patį, o Pezz ir Sophia picos.

Sedėjom ir linksmai leidom laiką. Kol pro kavinės duris neįžengė Harry, Louis, Liam, Zayn ir Niall. Mes usisžvalgėm ir tęsėm ką kalbėjom.
Vaikinai atsisėdo netoli mūsų. Girdėjom ką jie kalbėjo.
Jų pokalbis
-Tos merginos, o viešpatie-juokėsi Harry.-visiškos nevykelės.
-Nuuu-numūkė visi likę.

Su merginomis supratom,kad jie kalba apie mus. Pezz vos laikėsi nenuėjus iki jų ir nevožus viesiem į jų milijoninius veidelius. Mes su El nuleidusios galvas tęsėm valgymą.
-Nebenoriu. Einu aš iš čia. Sušiko visą nuotaiką. Gal kas pas mane? Mamos vistiek nebus,o jei bus tai nepyks.
-Gerai-pasakė merginos choru. Taip atkreipdamos vaikinų dėmesį. Susižvalgėm ir metėm jiems savo vidurinius pirštus. Pasiėmėm tašes ir išėjom. Pro langą matįsi vaikinų sutrikę veidai. Mes pasitvarkėm plaukus ir nuėjom link mano namų.

Durys užrakintos tai vadinasi mamos nėra.
-Saugu. Nėra mamos-nusišypsojau.
-Puiku-atsiduso El.
-Tai ką veiksim?
-Gal merginų vakarą? Pas tave pernakvosim ir ryt kartu į mokyklą nueisim-pasakė pezz.
-Knygų rytojaus dar neturim tai saugios-pasakiau.
-Gerai. Mes su Sophia einam iki larduotuvės, o jūs-parode pezz pirštu į mus su El-surandat filmą ir paruošiat viską.
-ok-pasakėm kartu su El.

Merginos išėjo ir likom mes dviese.
-Aš negaliu patikėti-piktai kalbėjo El.-kaip jie gali kalbėti taip apie mus? Ką mes blogo padarėm?
-Tai tu paklausyk manęs. Aš su Niall sėdžiu per Anglų.
-Vargšelė...davai ryt nueinam į mokyklą belenkaip gražiai-svajojo El.
-Aš sutinku. Bet nežinau kaip Soph ir Pezz. Jei jos sutiks iš mano spintos galėsit pasiimti drabužių. Vistiek jūs niekuo nesiskiriat nuo manęs.
-OK!

Filmą išrinkom "Popierinius miestus". Vidury filmo grįžo mama.
-Brangutę, turiu tau staigmeną!-susško mama.
Atėjusi į svetainę oamatė, kad aš ne viena.
-O čia tavo draugės?-nusišypsojo mama.
-Taip. Čia Eleanora, Perrie ir Sophia-parodžiau į kiekvieną.
-Malonu aš esu Lucy mama Hanna.
-Malonu ir mūm-merginos pasakė.
-Tai kokią staigmeną man turi?
-Ai jo. Išeik į kiemą.-nusišypsojo mama.
Mes su merginomis lėkte išlekėm iš namų. Kieme stovėjo naujutėlė BMW x6.
-Čia mano?-paklausiau mamos.
-Taip tavo. Metur turi teises, bet nevažimėji. Tai nusprendūiau tau nupirkti-pasakė mama.
-OMG tu pati geriause!-sušukau ir apsikabinau ją-AČIŪ AČIŪ...MYLIU MYLIU MYLIU.

Vakare su merginomis jau pasiruošem dėabužius ir susiruošėm gulti.

Rytas
--Keliames!-sušuko El.
Sunkiai pramerkiau akis. Apsižvalgiau. Jau visos buvo papudusios įskyrus mane.
-Einam ruoštis...kaip nekantrauju. O tu mus nuveši į mokyklą? Taip?-paklausė manęs Pezz.
-Ai jo. Tai kaipgi gražios panelės be mašiniuko.
-Puiku. Dabar tegu 1D berniukai kaltina save, ką prarado-klastingai pasakė El.
Mes tik nusijuokėm ir pradėjom ruoštis.

Mokykloje
Įvažiavau į mokyklos kiemą. Ten jau buvo daug mokinių. Ant savo mašinų kapotų sedėjo jie. One Direction narei.
Pasistačiau mašiną ir išlipom. Apsižvalgėm ir pamatėm kaip jie žiūri į mus.
Lucy drabužiai viršuje. Labai labai noriu nuomomių😢

Wild HeartsWhere stories live. Discover now