9.

53 4 1
                                    

Kitoje gatvės pusėje pamačiau nedidelę kavinukę. Tikiuosi šita, nes kitų čia nematyti.

Pravėriau duris ir nuskambėjo varpelis. Ksvinė jauki, bet tuščia. Maniau, kad tokiose būna daug žmonių. Staiga prie manęs priėjo Niall.
-Sveika gražuolę-pasisveikino jis ir nusišypsojo, taip parodydamas savo baltus it perlas dantis.
-Labas Niall.
-Čia tau-jis ištiesė raudoną rožę ir įteikė man.
-Amm...ačiū-nuraudau.
-Tau tinka kai raudonuoji-mirktelėjo.

Gerai jis kažko permielas. Jis gi mergišius...ar ne? Lucy ką tu galvoji. Nejaugi jis man pradeda patikt...ne nope ne ne ne. Negalima Lucy jis ne tau.
-Tai eisi ar stovėsi-nusijuokė Niall.
-Ką? Ammm.. jo einam.
Jis nusijuokė ir paėmė mane už rankos. Per mano visą kūną perbėgo šiurpuliukai.
-Kodėl čia taip tuščia?-paklausiau.
-Nes paprašiau, kad užsakytų kavinę, kad pabūtumėm vienu du.-pasakė ir atsilošė į kėdę.
-Rimtai? Nebejuokauk-nusijuokiau.
Jis nužvelgė mane ir sustojo ties mano akimis. Taip pražiurėjom vienas į kitą gal 10 minučių.
-Gerai tai keista-pasakiau.
-O man patiko...tai gal ką užsisakom, nes aš labai labai labai alkanas.-sudejavo.
Nusijuokiau.

Prie mūsų priėjo jaunas vaikinukas. Jis nužvelgė mane ir mirktelėjo.
-Nebežiurėk į ją!-užšaukė Niall ant vaikinuko-ji su manim.
Padavėjas kreivai pasižiurėjo į Niall ir nuėjo.

Atsisukau atgal į Niall. Jo kumščiai buvo suspausti ir pabalę, akys pajuodusios.
-ei-pamosakavau su ranka jam prie veido.-nejaugi tu pavydi?
-Ne-piktai dėptelėjo man-tiesiog matei kaip jis tave norėjo padaryti ant šio stalo?!

Tylėjau. Nieko nesakiau. Pažvelgiau į jį ir pasiėmiau valgiaraštį. Užsisakiau arbatos ir ragelio, nebuvau jau taip labai alkana, bet Niall buvo. Jis užsisakė fri bulvyčių ir mesainio.
Maistą mūm atnešė tas pats padavėjas.
-Skanaus-mirktelėjo man.
-Ar aš tau neaiškiai pasakiau-dabar garsiau pasakė Niall-eik šalin jei nenori prarasti darbą!
Jis nuėjo. Niall dar patilėjo ir atsileido.
Suvalgiau ragelį pirmesnė nei Niall suvalgė savo maistą. Žiūrėjau į jį.
-Nori?-pilna burna manęs paklausė.
-Fuii Nialll...tu pilna burna, nuryk tada kalbėk.-nusijuokiau.
Jis viską greit nurijo.
-Man patinka tavo juokas-pasakė jis.
Ir vėl aš kaip durnė nuraudau.
-Tai nori bulvyčių-paklausė Niall.
Ištiesė šakutę su pabesta bulvyte. Norėjau paimti šakutę, bet jis paliepė išsižioti. Tikiuosi nepadurs...išsižiojau ir pagriebiau bulvytę. Nurijau.

saskaitą atnešė pagyvenusi moteriškė. Tiesiau paimti piniginę, bet Niall sustabdė.
-Vaišinu.
-Ne aš susimokėsiu.
-Jokių ne.

Kieme švietė saulė ir buvo gan karštoka.
-Tai tada iki-pasakiau ir ruošiausi jau eiti.
-Ne palidėsiu. Visgi man į tą pusę-pasakė jis ir pamojo į mano namų pusę.

Visą kelią kalbėjom ir juokėmes. Daug ką sužinojau apie jį. Jis gan geras žmogus. Dqug sutapimų buvo.
Bijau to, kad man jis pradeda patikti...bet visgi jis pasinaudos manimi.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 18, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Wild HeartsWhere stories live. Discover now