Suskambėjus žadintuvui atsikėliau. Norėjosi dar bent 1valandai pamiegot,bet mokykla. Vonioke nusimaudžiau,sutvarkiau plaukus ir apsorengiau.(ft)
Pasidažiau ir išlėkiau pro duris net nepavalgiusi. Jau taip ilgai užgaišau.
Mokyklos kieme jau buvo daugelis vaikų susirinkę. Pasistačiau mašiną ir išlipau. Prie manęs iškarto pripuolė merginos.
-Gerai gerai nesuspauskit-nusijuokiau.
-ou sory. Damn kaip gražiai atrodai-pagyrė merginos. Apsisukau aplink savo ašį. Besisukdama pajaučiau kažkieno žvilgsnį. Sustojau. Mano žvilgsnis susitiko su Niall žvilgsniu. Nusišypsojau ir nusosukau.
-Kas čia buvo?-manęs paklausė El.
-Ką?
-Matei kaip Horan žiurėjo į tave. O tu jam nusišypsojai.
-Nieko čia nebuvo-nusijuokiau.
-aha nieko čia mebuvo...-nutesė Pezz.
-Taip nieko mebuvo ir nebus!
-Gerai gerai raminam arklius-pasakė Soph.Anglų kalbos pamoka
Per anglų sėdžiu su Niall. Jo nebuvo. Vėlavo. Lucy kodėl tu apie jį galvoji. Jis netavo skonio ir tu ne jo. Susitaikyk.
Staiga prasivėrė durys ir pro jas įžengė blondinas.
-atsiprašau-numykė ir ėjo link manęs. Atsisėdo.Pamoka tekėjo savo vaga. Bet mano širdis plqkė taip greitai atrodė lyg ji iššoks pro burną.
Ir vėl tas jausmas. Nejaugi jis vėl žiūri į mane. Išlėto atsukau savo veidą. Jo mėlynos akys tirinėjo mano veidą. Prikandau lūpą. Tada mūsų akys susitiko. Jis šyptelėjo ir nusisuko į mokytoją.
Pamokos buvo likę mažiau nei pusvalandis kai mokytoja pasakė, kad galime daryti ką norime.
Pirma susidėjau visas knygas ir išsitraukiau telefoną. Įsitaisiau ir pradėjau naršyti. Nusibodo ir įsijungiau candy crush. Niekaip negalėjau pereiti levelio. Staiga kažkas atemė mano telefoną. Tas kažkas buvo Niall. Jis per 3mimutes perėjo levelį ir atodavė man telefoną.
-Galėjau ir pati pereiti-subumbiau.
-Nebejuokau. Tu beviltiškai nemokėjai jo pereiti.
-Mokėjau-iškišau liežuvį.
-Negražu rodyti liežuvį.
-Man gražu-atkirtau ir nusisukau.
-Gal nori susitikti kada?-po kiek laikp tylos Niall paklausė manęs?
-Tu čia man?-sutrikusi paklausiau.
-Tai ne sienai. Sutinki kada?
-Amm... nežinau. Aš tavęs nepažįstu. Tu manęs. Nežinau ar tai gera mintis.
-Tai galim po pamokų kavos. Tik kavos, susibendrautumėm.
-Tik kavos.
-Tik kavos. Nebent norėtum daugiau-šelmiškai nusišypsojo.
Man nespėjus nieko pasakyti nuskambejo skambutis.
-Po pamokų prie mokyklos kavinukės.-pasakė Niall.
-Gerai.Išbėgau iš klasės susitikti su merginom.
-Davai po pamokų nuveikiam kažką visgi penktadienis.
-Nežinau nelabai galiu.
-kodėl?-visos manęs oaklausė.
-amm...nu... aš einu susitikti au Niall...
-Omg!-suspiegė-tu rimtai? Kada?
-po pamokų.
-Tai vakare. Mes važiuosim į vakarėlį ir jokių ne.
-Gerai, bet kažkuri turės važiuot tik ne aš nes noriu nusigert.
-Aš galiu nuvešt-vyriškas balsas pasakė. Atsisukom ir už mūsų stovėjo Louis.
-Tai sutinkar, kad nuveščiau?
-Taip-už mus atsakė El.
-Gerai 7 prie mokyklos ateikit.
-ok.