Två

723 18 0
                                    

- f.s -

Jag vände tillbaka blicken mot mina ben, på något sett tyckte jag att mina lår såg så stora ut. Jag spärrade förvånat upp ögon och lade försiktigt min högra hand på det högra låret men det kändes inte uppsvullet men jag försökte ändå gömma mina lår under mig händer medans jag försökte släppa tanken på att mina lår blivit större. Snabbt vände jag upp blicken och försökte fokusera på killarna som skrattade och lekte i säterna bakom.

När vi klev ur bilen för att ta oss ner till tunnelbanetågen så slängde jag snabba deskreta blickar mot dom andras lår men som vanligt såg deras smala och perfecta ut. jag suckade missnöjt medan vi gick ner för tapporna för att slå oss ner på en av alla bänkar som står uppradade. det var 5 minuter kvar tills mitt tåg gick, dom andras tåg skulle gå om 3 minuter.

- Där kommer vårat tåg Oscar pekade mot tåget som börjat bromsa framför oss,

- då drar vi då, hejdå Felix, syns på måndag ,Omar vinkade medans han pratade sen började alla tre gå mot tåget.

- hejdå ,viskade jag fram när tåget börjat rulla mot nästa station, mitt tåg kom bara någon minut efter och jag gick snabbt på och satte mig på närmaste säte. När jag klivit av min buss som jag tagit efter att jag gått av tåget gick jag snabbt upp på mitt rum och drog av mig mina tajta svarta jeans och min vita t-shirt och ställde mig framför min helkropps spegel och granskade min kropp. Mina lår som annars burkar vara väldigt smala var nu nästan dubbelt så stora och mina abs var som bortblåsta. jag stod som fast frusen i marken och bara granskade kroppen som inte såg ut som min längre. Jag bestämde mig snabbt för att försöka äta ändå, detta måste vara ett skämt som min hjärna kokat ihop.

- det måste vara ett skämt ,viskade jag om och om igen medans jag gick runt i rummet för att sätta på mig så icke tajta kläder som möjligt. När mjukis kläderna var på gick jag bort mot köket för att hitta något att äta. jag bestämde mig för att äta en färdig frys mini pizza, då mina kock kunskaper inte var så värst stora. när jag återigen satt i mitt rum i min säng och skulle ta det första tuggan av pizzan kände jag bara hur illamåendet växte och jag var tvungen att lägga undan pizzan, jag kunde inte se den utan att få kväljningar. Bara av att se den kunde jag nästan se hur mycket fett det var i den. Mina händer skakade och jag kände hur kallsvetten rann längs ryggen, jag tog mig snabbt till toan och drog snabbt upp toalocket innan jag satte mig på knä och kände hur frukosten var på väg upp. jag spydde tills det bara kom galla. Jag höll ett krampaktigt tag om toastolen medan jag kände hur jag bara ville spy mer. jag sprang snabbt ner mot köket igen och öppnade frysen och som jag hoppats fanns det massor av glass. jag tog tag om det närmaste paketet och hämtade ett sked innan jag snabbt var inne i badrummet igen. Jag lastade upp glass på skeden och stoppade den snabbt i munnen, jag fick nästan kväljningen direkt men brydde mig inte utan åt bara till paket var helt slut. Då spärrde jag upp ögonen och snabbt lämnade glassen min kropp, när det återigen bara kom galla, hämtade jag ett helt nytt paket, snabbt var det också slut men lika snabbt var det ute ur kroppen. När jag stoppade skeden med glass från det tredje paket fick jag plötsligt blick på mig själv i speglen. jag satt med tomma glasspaket runt mig på badrumsgolvet och spya i toan. Snabbt började tårarna rinna och jag snyftade högt. Vad fan gör jag?

- vad är det för fel på mig? sa jag högt

-Vad är det för fel på mig? viskade jag mot mina knän.

I'm fine (F.s)Where stories live. Discover now