Pov Norah
Kom gaan we naar de Saloon? Ik heb zin in een Slush! (Slush= Slush Puppy) vraag ik aan de andere.
Ja! Leuk! Zeggen Julie en Margo.
We gaan naar de Saloon en zetten de pony's in de Coral.
We gaan de Saloon binnen, we staan 1ste , dus we kunnen onmiddellijk bestellen.
Hallo meisjes, wat willen jullie? Vraagt een jonge man.
Voor mij een groene Slush, voor haar een Regenboog Slush, en voor haar een rode. Zeg ik tegen de jonge man.
Die jonge man, heet Seppe! Fluistert Cato in mijn oor.
Ja! Ze heeft gelijk, Seppe! Zegt Cato "tegen Seppe".
Ja, dat dacht ik al! Zegt Seppe.
Seppe geeft onze Slush puppy's.
Kom, gaan we naar de pony's? Vraagt Margo.
Natuurlijk! Zegt Cato springend!
We wandelen naar de Coral waar we Maxime en Milan bij elkaar zien liggen!
Owh! Kijk , hoe Cutie! Zegt Julie met een ontzettend lelijke piepstem.
We lachen.
Cato loopt naar Cato ( er is ook een pony Cato in PPC)
Cato schrikt van Cato, en galoppeert de andere kant van de Coral op , waar ze Maxime en Milan laat verschieten, dan lopen de 3 pony's nog verder de andere kant op waar ze Spotty en Madonna laten verschieten.
Cato , wat doe je nu?! Zeg ik tegen Cato terwijl ik naar mijn Baby , Maxime wandel.
Ik pak Maxime om zijn hals en streel hem.
Dat doen Julie en Margo ook bij hun pony's.
We waren bezig met de pony's te knuffelen en waren niet aan het letten op Cato.
Cato trok Spirit mee weg uit de Coral.
Na even Knuffelen, keek ik rond, het enige wat ik zag , waren wat meisjes die bij hun pony's stonden te knuffelen en Spirit's achterwerk , in het weggetje Naast de Coral.
Kijk meisjes! Cato is weg! Met Spirit... zeg ik tegen de rest.
Kom dan snel, we moeten haar volgen! Zegt Margo opgedraaid.
Snel.... we springen op onze pony's en draven rustig weg.
Cato blijf staan! Roept Julie eens we bijna bij Cato zijn.
Cato draait zich om en zegt dan boos : als jullie boos op mij zijn en alleen maar met de pony's knuffelen, is dat ook niet fijn voor mij?!
Nee, zeg.... 1 keertje is dat toch niet zo erg?! Zeg ik .
Dat is waar... het spijt me, voor die Kettingreactie. .. zegt Cato stil.
Geeft niks! Zeggen we.
Kom we wandelen verder.
Ja, hoor, ! Zegt Cato.
En we wandelen verder.
JE LEEST
PPC PONYPARKCITY
RandomHey , ik ben Norah En ik schrijf dit verhaal omsat PPC gewoon de MAX is! Personen: Norah'Maxime'Yke'Jochem (heeft Maxime) Margo'Milan'Jans'Blizzard (heeft Milan) Julie'Bliksem (heeft Spotty) Cato'Bobbie'Muis (heeft Spirit)