Pov Margo
We wandelen aan de hand verder.
We gaan even naar de bungalow, om onze pony's een lekkere poetsbeurt te geven.
Ze genieten er van!
Kom! Zegt Cato, gaan we rijden? Ik wil zo graag nog even op Spirit, want het is zo'n schat!!!!
Oke! Zeg ik.
We springen op onze pony's en gaan rustig in draf weg.Tijdens de rit...
Ohh, kijk! Zegt Norah, is dat niet iets voor jou, Julie?
Ze wijst naar Junior, ze weet niet dat Julie hem al ontmoet heeft.
Ik weet het niet.... zegt Julie ongemakkelijk.
Hahaha! Kijk Julie is verliefd op die jongen! Zeg ik.
Julie zucht als Junior zegt : hallo , Julie! Wat was het leuk gisteren!
Julie wordt helemaal rood, en knikt.
Ohhhh, Julie kent die jongen al! Zegt Cato luid.
Julie is verliefd, Julie is verliefd! Zingen de meiden in koor.
Niet waar! Zegt Julie verontwaardigd.
Welles! Roept Cato, ik zie het aan je!
Ohh, wat zie je dan? Vraagt Julie zich hardop af.
Cato moet even nadenken, Junior blijft hen aanstaren.
Ze is toch ook leuk?! Vraagt Junior poeslief.
Hahaha! Ohh, dat was geen grap!? Vraagt Cato gemeen.
Natuurlijk niet! Zegt Junior, waarom zou dat een grap zijn?
Ik weet niet... Omdat Julie niet leuk is ofzo! Daagt Cato Junior uit.
Ze is heel lief! En jij niet! Zegt Junior boos, het is best wel grappig als hij kwaad wordt!
Tuurlijk is ze wel lief! Zeg ik, en als jij haar zo leuk vind ga dan met haar rijden! Zeg ik. Julie kijkt me boos aan, maar voor ze iets kan zeggen zegt Junior al: Oke! Kom mee Julie!
Julie gaat mee maar wilt eigenlijk niet.
Dat zie ik aan haar gezicht.
Samen draven ze weg en wij gaan door.
Haha! Dat was zo grappig! Zeg ik.
Ja! Ze had haar gezicht moeten zien. Zegt ook Cato.
Ik vind het ook wel een beetje zielig voor haar... Zegt Norah, ze was misschien wel verliefd maar toch verdiende ze dit niet, vond ik ook.
Kom we gaan Julie terug halen! Zeg ik.
Ik heb een beter idee! We gaan hen bespioneren, en als Junior haar wilt kussen gaan we tevoorschijn komen! Stelt Cato voor.
En wat als Junior haar niet wilt kussen? Zeg ik.Tijdens het bespioneren...
Wat rijden ze lang zeg! Zegt Cato. Ze was al van haar pony gestapt. Ik knikte.
Ohh! Maar kijk ze stappen af, wat zal er nu gebeuren? Vroeg ik nieuwsgierig. We bleven kijken, zo nieuwsgierig als wat!
Maar ze kusten niet, we waren echt al HEEEEEL lang aan het wachten.
Ik heb geen zin meer in het wachten. Zeg ik, en kom tevoorschijn. Junior zijn ogen zijn toe terwijl ik tevoorschijn kom, ik kom schuin voor hem staan. En ja hij wilde Julie kussen, maar ik stond in de weg, en ik werd gekust!
Bah! Riep ik terwijl ik wegtrok.
JE LEEST
PPC PONYPARKCITY
RandomHey , ik ben Norah En ik schrijf dit verhaal omsat PPC gewoon de MAX is! Personen: Norah'Maxime'Yke'Jochem (heeft Maxime) Margo'Milan'Jans'Blizzard (heeft Milan) Julie'Bliksem (heeft Spotty) Cato'Bobbie'Muis (heeft Spirit)