zelfgemaakte pizza.

15 3 1
                                    

Pov Julie

Na even verder wandelen met de pony's, en Margo ondertussen uit te lachen van de kus, komen we aan de heuveltjes.
Gaan we op die grote?! Vraagt Cato enthousiast.
Natuurlijk! Maar wel rustig, hé ! Antwoord ik zelf ook rustig.
We wandelen op het heuveltje, en Margo draafd er eerst af , daarna probeert Cato , maar dat lukt niet al te best.... Spirit bokt en crosst dan naar beneden. Maar Cato blijft rustig zitten en geeft Spirit een tik op zijn neus. Daarna luistert Spirit wel goed, hoor.
Daarna gaat Norah , en daarna ik.
Na even verder wandelen zegt Norah : het is volgens mij al bijna tijd! Denken jullie niet?
Ik laat Spot stoppen, wat niet al te goed lukt.... Margo houd Spotty even vast . Ik pak m'n GSM.
En ja, Norah had gelijk, het is al 17. 17 uur.
Dus we moeten wel al gaan om de pony's te gaan inleveren.
We wandelen rustig verder naar de pony -office.
We leveren de pony's in en wandelen naar de grote stallen.
Daar gaan we nog even tussen onze pony's van vorige vakantie zitten:
Ik : Bliksem
Margo: Jans
Cato : Madonna
Norah : Lascha

We knuffelen en daarna krijg ik een bericht van mama aan:

Komen jullie naar huis, we gaan zelf Pizza maken en jullie moeten nog gewassen worden.
Xxx Mams

Ik zeg het tegen de meiden, de meiden zijn natuurlijk heel enthousiast!
We wandelen naar de bungalow , daar zitten mam en pap elk een boek te lezen.
We gaan naar binnen.
Jullie gaan nu al douchen, dus ik zou zeggen , wie het 1st in de badkamer is wint! Zegt Mama.
En dus spurten we naar de badkamer.
Norah kan zich eerst wassen , daarna Cato, daarna ik en daarna , ons trage slakje😜 Margo.
We gaan aan tafel zitten, en we krijgen allemaal een stuk deeg voor ons.
Er staan allemaal ingrediënten voor ons.
We beleggen onze pizza en steken hem in een microgolfoven.
Als het klaar is , is het al 18.38 uur.
Dus het duurde vrij lang.
We eten onze pizza op en chillen nog wat in onze kamer.
Om 21.06 uur is het tijd om te slapen, we poetsen onze tanden, kammen onze haren , gaan naar de WC , en wassen onze handen.
We gaan in ons bed liggen .

Ik val bijna DIRECT in slaap.



PPC PONYPARKCITYWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu