2.

52 1 0
                                    

Ha már a varázslat sikerült Helené nagyon el volt magávál foglalva és nagyon büszke magára amiért a lányát megátkozta ...... ( habár nem biztos , hogy sikerült neki ) .........

Alice csak annyit vett észre , hogy  hupp és otthon találja magát , az igaz , hogy haza került de az nem biztos hogy engedelmességet fog fogadni az anyjának.......

- MI a francért vagyok otthon , ha a haverokkal buliztam és piáltam az előbb......?

Erre anyuci válaszolt.... : - Azért drága kicsi lányom mert haza varázsoltalak, hogy megneveljelek és hagyj fel a rocker stílussal és megmutassam neked , hogy egy királyi vér nem való csöcselék közé.......

- Ezt meg ne halljam még egyszer ...... Ők az igazi családom nem utasítgatnak mindenért , nem a hercegkisasszonyt látják bennem hanem azt amilyen igazából vagyok és nem kell velük örökös játszmákat lefolytatnom .......

Erre a válaszra az anya megszeppent és utána inkább elővette a a szemét énnéd és így válaszolt :

- Engem nagyon nem érdekel , hogy milyennek látnak a lányom vagy és vannak kötelezettségeid, és azt is leszarom , hogy milyen életed akarsz , de ezt most megmondom igenis uralkodni fogsz akár tetszik neked akár nem..... Igen ?

-Igen ..... (Igaz úgy se fogadtam engedelmességet...) 



Alice a rocker stílust imádó hercegnőWhere stories live. Discover now