6.

35 0 0
                                    

"Alice"

Szökési terv meg van apa kell már csak ...

Ma megint kilogók otthonról egy kis kaptár és egy jó buli azért már hiányzik és még Luke is ...
A banda a legjobb dolog az életemben , de jó lesz őket újra látni ...

"Apa"

"mondjad "

"segíts szökni "

"Okés"

" arra gondoltam anyát és a ribi boszorkát át kéne verni egy kamu veszekedéssel ....Talán ezt befogja venni a muther így kitudnék szökni ... így téged se tud piszkálni , hogy nem tudsz fegyelmezni és , hogy gyáva vagy majd bizonyítasz neki és elcsábítod pár napig , amíg haza nem érek ... Mit szólsz hozzá ? "

" Én azt mondom remek terv , de veled nem tudok veszekedni és nem vagyok jó színész ."

"Majd megoldjuk apuci."

Miután megbeszéltük a tervet kitaláltuk , hogy hogyan fogjuk muther és a ribiboszi előtt megjátszani magunkat. Apát felkészítettem egy armagedonra való veszekedésre , aztán pedig sunyin elmentem a szobámba és el kezdtem pakolni. Luke-ot pedig elcsábítom és megakarom vele tenni az elsőt így valami sexy-t akarok felvenni . Valamilyen csipkés kombinét valamilyen sexy rucival , ami rockeres és egy jó bakancs hozzá perfect lesz amire készülök... Habár már egyszer-kétszer megcsalt , de én így is bele vagyok zúgva és nem vagyok képes őt elfelejteni... Nekem ő a nagy ő és igen képes vagyok ma vele elveszteni a szűzességem...

egy kis idő múlva ...

Miután sikerült magunkat megjátszani , ami sikeres volt , így nem vették észre amire készülök ..
Luke majd vár a szokásos helyen ahol mindig talizunk ha kiszökök , már annyira várom az estét ... Remélem nem lesz ott egyik haverja se , igazából pont ezért nem tettem meg vele eddig , mert valamelyik haverja mindig ott volt nála.. Annyira jó lesz megfogni a formás seggét és a bicepszeit.. Ahh úristen... és megmarkolni a remek méretét , ami már jó párszor a számban időzött ... azokat az estéket nagyon imádtam , amikor örömet okoztam neki ...

"Luke"

Már várom végre , hogy alice velem legyen annyira várom már azt a pillanatot , hogy végre azt mondja , hogy tegyük meg .. Megígértem neki , hogy ha velem megteszi az elsőt nem fogom megcsalni , ahogy eddig tettem mert tudom , hogy szarul esett neki , de nem tehetek róla , hogy imádnak a nők...Lassan indulok Alicehoz végre velem lesz ... Haverokat kitaperoltam a lakásból , gyertya fényt és rózsaszirmokat mind gyönyörűen elhelyezettem a földre ott megcsináltam a helyet majd pedig elegánsan felöltöztem, és úgy indulok el .. Sokásos elegancia nálam fekete térdnél szagatott csőnadrág hozzá fekete ing és egy fekete converse....

Már várom Alicet nagyon ideges vagyok , hogy talán rosszul sül el valami , de remélem , hogy nem ...Láttok egy női alakot aki félem közeledik egy fekete bőrdzsekiben meg sexy cuccban bakancsban , nagyon beindultam csak Alice meg ne lássa , hogy felizgultam egy idegen csajra... Amit közeledett felém észre vettem , hogy olyan alakja van mint a gyönyörű csajomnak és ugyanolyan cuccai is .... Ahogy jobban közeledett észre vettem , hogy Alice az aki jön nagyon gyönyörű volt abban a ruciban és már alig vártam az estét , hogy vele legyek...

"Alice és Luke "

Miután észre vette Luke, hogy én vagyok az minden lélegzetünk el állt amint megláttuk egymást...Elmentünk a találka helyünkről nagyon izgultunk , nem is tudtam , hogy ideges is tud lenni a pasim aki egy isten és semmitől se ijed meg ... Miután Lukehoz érkeztünk , nem is gondoltam volna , hogy képes engem meglepni azzal , amit nekem csinált.. Találtam a lakásban egy gyertya fényes vacsora volt találva , majd amit később láttam azt álmaimban se gondoltam volna .. A vacsi befejezése után bevitt a szobájába a földön egy ágy szerűség volt , meg körülötte gyertya és rózsaszirmok ... A lélegzetem is elállt... A szobában elkezdtük egymást száját falni majd lassan elkezdtük egymást levetkőztetni és már csak rajtam a csipkés kombiné volt Luke-on pedig csak boxer  és a csókból chris felszólalt :

"Akarod ?"

"igen"

Erre csak elmosolyodott vagyis inkább perverz mosolya jelent meg az arcán ... A csók után elkezdte szívni a nyakam a gyenge pontot amit tudta , hogy hol talál meg. Majd elkezdted izgatni először a melleimet harapdáltam és szívta majd onnan elkezdted puszilgatni amíg nem került a nőiességemhez .. Elkezdted nyalni és az ujját belém csúsztatta és úgy izgatott , majd egy kis idő után eljutottam a csúcsra .... majd mindketten ziháltunk de Luke fölém magasodott és belém helyezte a tökéletes méretét . Egy kis ideig hozzá kellett szoknom majd elkezdted mozogni először gyengéden majd egy kis idő után pedig  egyszerre elélveztünk...

Alice a rocker stílust imádó hercegnőWhere stories live. Discover now