İşte beni tanıdınız bu benim çırılçıplak herşeyden darbe yemiş olarak ben şimdi herşeyi anlatabilirim umarım...
18'07'2015 12:00
Bugün benim doğum günüm yazın doğduğum için çok şanslıyım bence, kış değil, kar yok, bütün saflığıyla ne bir buz ne bir soğukluk, sıcacık samimi bir gülümseme gibi bir yaz...
Her zamanki annem akrabalarla kutlamakta ısrarcı ama ben arkadaşlarımla kutlamak istiyorum tabiki izin vermiyor ama ben izin almasını bilirim!
Annem"Alya gel buraya hazırlıklara yardım et anca telefonda oturup arkadaşlarına yazıyorsun bir işe yara"diye bağırıyor aşağı salondan "Of anne off!"aşağıya iniyorum. "Oflamada yardım et"diyor. Yardıma başlıyorum. Kağıtlardan kartonlardan bir sürü yazı 18 yaşımla ilgili ve bu doğum gunumun en güzel doğum günüm olacağını düşünüyorum çünkü uğurlu sayılarım sadece 8 ve 18 yani anlayacağınız hem çift sayı hemde en önemlisi 8'in olduğu sayılar ama en uğurluları bunlar çünkü her zaman uğura inanan bir kız olmuşumdur ve her zaman inanacağım...18'07'2015 16:30 (lütfen medyadaki videoyu açıp müziği dinleyerek okuyun)
Evet doğum günüm başlıyor, akrabalar, komşular tabi ben yarım saat sonra sıkılmaya başlıyorum. Annemin yanına gidip"Anne ben doğum günümü arkadaşlarımla kutlasam nolurrr"diye yalvarıyorum. "İyi peki ama pasta kesilip hediyeler falan verildikten sonra gidebilirsin ve saat dokuzdan önce dönülecek." "Ya anne yazdayiz her yer aydınlık ya dokuz ne biz gezcez falan" annem "İyi o zaman on bire kadar vaktin var bir dakika bile gecikmiceksin." Ben hemen "Tamam annecim"diyip yanağından kocaman öpüyorum ve konukların yanına gidip doğum gününü kutluyoruz hediyeler veriliyor. Yine gereksiz bir komşu şu saçma sorulardan birini soruyor. "Ne zaman evleniyorsun kızım artık?" kadını tanımıyorum bile gelmiş seksen doksan yaşına benle uğraşıyor ya "Teyzecim daha 18 yaşıma girdim o kadar büyümedim"diyorum. Herkes hediyesini verir vermez koşarcasına çıkıyorum evden Hazal, Dilan ve Öykü'yü arıyorum. Onlara buluşacağımız klasik yer olan mekanımızı söylüyorum. Ben hemen mekana gidip cafeye geçiyorum ardımdan hemen Öykü giriyor kafeye ve en son olarak Dilan ve Hazal birlikte geliyor. Kocaman sarılıyoruz hepsiyle çünkü onlar benim en sevdiklerim en bir parcalarim olmazsa olmazlarım neyse çok övdüm, öpüyorum onları doğum günümü kutluyorlar falan, sonra masaya oturup siparişimizi veriyoruz. Öküz gibi pizza alıp hepimiz yiyoruz yanınada Coca Cola oh mis...Yemek bitince okey oynuyoruz hepimiz mükemmel biliyoruz tabiki hep yenilen ben oluyorum çünkü sürekli taşlarıma bakıyor insafsızlar...
21:30
Kızlar son bir buçuk saatimiz kalmış ne yapmak istersiniz diyorum. Öykü "Bence sahile gidip oturmalıyız az gıybet yapalım"diyor hepimiz pis pis gülüp bana uyar diyoruz çünkü gıybet herşey :DSahile gidip oturuyoruz hemen oturur oturmaz yolda aldığımız çekirdekleri yemeye başlıyoruz gıybete saniyesinde konu buluyoruz ve başlıyoruz hemen birilerini çekiştirmeye...
Günümüz böyle geçiyor saat on bir oluyor "Kızlar ben gidiyorum yoksa annem beni geberticek"diyorum kalkıp eve gidiyorum.
Evde kimse kalmamış bütün misafirler gitmiş babamla annem oturuyor salonda "Hoşgeldin" diyorlar. "Hoşbulduk"diyorum. "Nasıl geçti bensiz partiniz"diye gülüyorum. Annem "Gelseydin görürdün!"diyip benim lafımı ağzıma tıkıyor ne kadar beni seven candan bir anne hiç havalı değildir...
Odama gidip yatıyorum çok yorulmusum heryerim ağrıyor yatıp uzanıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Benim Olacaksın
Teen FictionBU HİKAYEDE MUTSUZ VE BAŞARISIZLIKLA BİTİYOR HABERİNİZ OLSUN. İnstagram:@doaarslann